پیام تسلیت در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین رزاقی،مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان البرز

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۵:۴۶:۵۴

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین رزاقی،مسئول شورای هماهنگی استان البرز را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین رزاقی،مسئول شورای هماهنگی استان البرز را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ارتحال عالم وارسته، خطیب توانا، مروج مکتب والای تشیع ، ذاکر دلسوخته اهل بیت-علیهم السلام- و استاد حوزه و دانشگاه مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ صادق رزاقی ( ره ) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید، کارنامه‌ی درخشان این عالم مجاهد و خستگی‌ناپذیر در عرصه های مختلف فرهنگی و به خصوص در خدمت به نسل جوان و زائران فرهیخته عمره و عتبات دانشگاهیان، در کسوت رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان البرز، بیانگر اخلاص و روح بلند آن مرحوم در تلاش برای اعتلای فرهنگ دینی و ارتقاء معنویت در جامعه علمی و دانشگاهی بود.

بی شک زائرین دانشگاهیِ بسیاری از وجود علمی- معنوی و سیره رفتاری ایشان در سفرهای زیارتی بهره مند بودند و حضورشان در کاروان های دانشگاهی به منزله کلاس درسی بود برای همراهانشان، از طواف بیت الله الحرام تا زیارت مرقد مطهر رسول الله(ص) و ائمه هدی(ع) در بقیع و حریم قدسی ائمه مدفون در عراق(ع).

اینجانب مصیبت درگذشت این خادم مخلص و عاشق اهل بیت (ع) را به خاندان مکرم، ریاست محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، اساتید و همکاران محترم دانشگاههای استان، شاگردان و همه ارادتمندان ایشان ، تسلیت می گویم و رحمت و مغفرت الهی ، علو درجات و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان را از درگاه ربّ کریم مسئلت می نمایم.

مرتضی مطهری پور
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان


ارسال نظر