رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:
انتخابات ۲۸خرداد جلوه ای از مردم سالاری دینی و عامل اقتدار و امنیت کشور است

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۰۰:۴۹:۱۱

 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در یادداشتی حضور حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد را جلوه ای از مردم سالاری دینی و عامل اقتدار و امنیت کشور دانست.


حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در یادداشتی حضور حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد را جلوه ای از مردم سالاری دینی و عامل اقتدار و امنیت کشور دانست.

در این یادداشت آمده است:

در طول تاریخ، همواره ملتها با تصمیمات مهم و سرنوشت ساز خود مسیر رشد و تعالی و یا انحطاط و سقوط تمدن بشری را رقم زده اند این یک سنت قطعی است چرا که به فرموده قرآن کریم «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» (خداوند سرنوشت هیچ قومی و ملتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه، آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند). از منظر امامین انقلاب، انتخابات تجلی حضور و مشارکت مردم و مظهر اراده ملی است این رویداد سرنوشت ساز فرصتی بی بدیل برای رشد و بالندگی نظام اسلامی است که در انتخاب کارگزاران امین، صالح، توانمند، دلسوز و انقلابی تبلور می یابد.

به فضل پروردگار و به توفیق الهی، ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از آزمونی دیگر سربلند بیرون خواهند آمد و با حضور حماسی و شکوهمند خود برگ زرینی از جمهوریت و مردم سالاری دینی را به نمایش خواهند گذاشت و با اتحاد و همدلی از جمهوری اسلامی ایران که میراث گران‌بهای خمینی کبیر ( ره) است و با جانفشانی شهدای والامقام و ایثارگری آحاد ملت مومن و انقلابی به دست آمده است پاسداری خواهند نمود. مشارکت بالای مردم در انتخابات و حق تعیین سرنوشت ملی، سرمایه عظیم اجتماعی است که سرآغاز خلق ارزش های بزرگ برای پیشرفت و تامین سلامت و امنیت جامعه و صیانت از ارزشهای متعالی و اسلامی خواهد بود.

بدون شک، تشکیل دولت جوان انقلابی با پشتوانه مردمی بالا، در پیشرفت و توسعه و حل مسائل اساسی کشور و نیز ترسیم روابط بین‌الملل در صحنه تعاملات جامعه جهانی نقش موثری خواهد داشت، در این شرایط حساس که دشمنان قسم خورده نظام با استفاده از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و هجمه های تبلیغاتی در تلاش است تا با کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام و القای ناکارآمدی نظام اسلامی، حضور مردم در پای صندوق‌های رای را کاهش دهد لازم است ملت فهیم و آگاه و با بصیرت ایران اسلامی، با توکل به خداوند متعال و تبعیت از رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب، در این میدان سرنوشت‌ساز حضوری چشمگیر و قوی داشته و با انتخاب خدمتگزاری شایسته، توانمند و فساد ستیز برای تصدی مسئولیت خطیر قوه مجریه و انتخاب افرادی کارآمد، امین و صالح برای شوراهای اسلامی شهر و روستا جلوه‌ای دیگر از ایران مقتدر را به نمایش گذاشته تا گام دوم انقلاب اسلامی مستحکم تر از گذشته به سوی پیشرفت و تعالی برداشته شود. امید است با وحدت کلمه و مشارکت آگاهانه و مسئولانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گام های مؤثر و محکمی در تداوم آرمان های امام راحل( ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برداشته و شاهد عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

ارسال نظر