کاظمین؛میزبان اولین کاروان دانشجویی در این دوره شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۰:۳۲:۱۵

نماینده ستاد در کاظمین گفت: زائرین بعد از زیارت امام کاظم(ع) و امام جواد(ع) در شهر مقدس کاظمین،در برنامه روایتگری که در خصوص زندگی امام هفتم(ع) است، حضور می یابند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،امیرمحمدپارسا؛نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در شهر مقدس کاظمین گفت:روز پنج شنبه 27 تیرماه، میزبان اولین کاروان دانشگاهیان از استان خراسان رضوی به مدیریت رسول کریمی بودیم که زائرین این کاروان از فرودگاه بغداد وارد کشور عراق شدند.

پارسا افزود:مراسم استقبال از اولین کاروان دانشگاهیان به شهر مقدس کاظمین با حضور آقای دستجردی،مسئول ستاد عملیات و حجت الاسلام والمسلمین تابان؛نماینده بعثه مقام معظم رهبری در هتل محل استقرار دانشگاهیان در این شهر مقدس انجام شد.

وی افزود: یکی از برنامه های کاروان های دانشگاهی در کاظمین ،برنامه روایتگری است که این مراسم با حضور زائرین خراسان رضوی توسط راوی بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.

نماینده ستاد در کاظمین گفت:زائرین دانشگاهی یک شب را میهمان شهر مقدس کاظمین هستند و صبح روز بعد با بدرقه عوامل ستاد به سمت شهر مقدس سامراء و یا به سمت فرودگاه بغداد حرکت می کنند.

پارسا گفت: کاروان های دانشگاهی که مقصد آنها شهر بغداد است،ابتدا یک شب را در شهر مقدس کاظمین اقامت دارند.اما کاروان های زمینی و هوایی که ابتدا وارد نجف اشرف می شوند، پس از خروج از کربلا به اولین مکان زیارتی که مشرف می شوند ،شهر مقدس سامرا است.