اولین کاروان در دوره بیست و یکم عتبات دانشگاهیان؛ وارد کربلای معلی شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۰:۰۱:۱۸

روز گذشته با ورود یک کاروان از دانشجویان استان خراسان رضوی،کربلای معلی میزبان اولین گروه از کاروان های عتبات دانشگاهیان در بیست و یکمین دوره اعزام ها بود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،روز گذشته با ورود یک کاروان از دانشجویان استان خراسان رضوی ،کربلای معلی میزبان اولین گروه از کاروانهای عتبات دانشگاهیان در بیست و یکمین دوره اعزام ها بود.

بر اساس این گزارش،مراسم استقبال از اولین کاروان های دانشگاهیان با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی؛مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق، حجت الاسلام والمسلمین بهجتی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کربلا،میر مسعود حسینیان،سرکنسول ایران درکربلا،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، نماینده سازمان حج و زیارت و مسئولین ستاد عملیات شمسا ، در هتل محل استقرار دانشگاهیان در کربلای معلی برگزار شد.

در این مراسم به یاد ماندنی، مسئولین حاضر در مراسم، با اهدای گل به زائرین دانشجو خوش آمد گفتند و با چای،شیرینی و شکلات از آنها پذیرایی کردند .

گفتنی است، برنامه‌های فرهنگی سلام اول ، زیارت مرقدحربن یزید ریاحی، همایش احلی من العسل و وداع از جمله برنامه‌های فرهنگی هستند که ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای حضور کاروان های دانشگاهی در مدت اقامتشان درکربلای معلی در نظر گرفته است.