اطلاعیه سایت لبیک در خصوص واریز هزینه مابه التفاوت دختران و متاهلین اعزامی به عمره در سال ۱۳۸۸

۱۳۹۰/۰۸/۲۵ ۱۲:۴۲:۴۶

از دانشجویان عزیز تقاضا می شود بند های این اطلاعیه را کامل مطالعه نموده و اگر مورد سئوالی داشتند از طریق لینک پرسش و پاسخ سئوالات خود را مطرح نمایند. دانشجویان عزیز دقت نمایند که نمایش نظرات ایشان در ذیل این خبر نشانه این نیست که درخواست آنها رسیدگی می شود بلکه اینها تعداد کمی از انبود نظرات و درخواست های دانشجویان است که به متن این خبر و نامه ای که برایشان ارسال کرده ایم دقت کافی نداشته اند.

1- زائر گرامی، با عنایت به اینکه تعداد زیادی از زائرین حساب آنها مسدود شده است لذا می بایست در صورتی که تقاضای دریافت وجه مورد نظر را دارند نسبت استعلام حساب خود از بانک اقدام نموده و آنرا مجدداً فعال نمایند.

نکته مهم: افرادی که حساب مذوکر را مسدود کرده اند باید با مراجعه به بانک ملت نسبت به افتتاح حساب جام جدید اقدام نموده و شماره حساب جدید را در سایت وارد نمایند.
این دسته از دانشجویان دقت نمایند که برای ورود به صفحه مربوطه کد ملی و شماره حسابی را که در نامه ارسالی به ایشان قید نموده ایم را وارد نموده و در مرحله بعدی شماره حسابی را که جدید افتتاح کرده اند ثبت نمایند.
عزیزانی که حسابشان هنوز فعال است نیاز به افتتاح حساب جدید ندارند و باید همان شماره حسابی را که در نامه ذکر شده وارد نمایند.

2- ستاد هزینه مذکور را فقط به حسابی که زائر در هنگام افتتاح حساب عمره دانشجویی در بانک ملت ایجاد کرده است واریز می کند لذا تحت هیچ شرایطی پرداخت هزینه به حساب بانک های دیگر را صورت نخواهد گرفت.

3- از کلیه عزیزانی که نامه مذکور برایشان ارسال شده است تقاضا مندیم از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با ستاد جداً‌ خودداری نمایند.

4- لینک ورود به صفحه مربوط به تعیین وضعیت مابه التفاوت سفر دختران و متاهلین در گوشه سمت چپ سایت تعبیه شده است.

5- شایان ذکر است در لینک پرسش و پاسخ، سایت در عنوان مورد سئوال به نام تعیین مابه التفاوت هزینه سفر دختران و متاهلین آماده دریافت سئوالات شما دانشجویان می باشد.

6- گفتنی است عده کثیری از زائران با وارد کردن شماره حساب خود در بخش نظرات این خبر، تقاضای واریز مبلغ مذکور را به حسابشان دارند که در این باره باید اعلام کنیم که برای دادن اختیار به ستاد و یا دریافت مبلغ هزینه سفر فقط و فقط باید از لینک مربوطه اقدام صورت بگیرد.
در غیر این صورت سایت لبیک هیچ گونه تعهدی را نسبت به نظر شما نخواهد داشت.

دانشجویان عزیز دقت نمایند که نمایش نظرات ایشان در ذیل این خبر نشانه این نیست که درخواست آنها رسیدگی می شود بلکه اینها تعداد کمی از انبود نظرات و درخواست های دانشجویان است که به متن این خبر و نامه ای که برایشان ارسال کرده ایم دقت کافی نداشته اند.
لینک تعیین وضعیت مابه التفاوت دختران و متاهلین 1388 (کلیک کنید)