برنده سفر رايگان عتبات؛ ویژه طرح عیدانه لبیک معرفی شد/فیلم قرعه کشی را ببینید

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ ۰۹:۳۴:۲۲

قرعه کشی دومین دوره طرح عیدانه لبیک ظهر روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و دیگر مسئولین ستاد انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای دومین سال متوالی به مناسبت عید نوروز و میلاد خجسته امیرالمومنین علی(ع) و در راستای اهداف فرهنگی و مذهبی این مجموعه، طرح عیدانه را از 28 اسفند لغایت 18 فروردین ماه در سایت لبیک برگزار نمود.

در این طرح، ربات تلگرامی طراحی و مواردی به عنوان عیدی به مخاطبین ارائه شد که علاقمندان با دریافت هرکدام از آنها امتیازی کسب نمودند. در نهایت از میان شرکت کنندگان در طرح، قرعه کشی صورت گرفت و یک نفر به صورت رایگان به عتبات عالیات اعزام خواهد شد.

بنابراین گزارش،112000 نفر در طرح عیدانه لبیک، ستاد را همراهی کردند که از آن میان 93946 نفر با ارسال لینک اختصاصی خود به دوستان شان آنها را نیز به این طرح دعوت نمودند که برای هر دعوت برایشان 50 امتیاز در نظر گرفته شد.همچنین در هر بخش این طرح شامل پویش روز پدر، ویژه نامه میلاد امام علی(ع) ، تصاویر با کیفیت از حرمین شریفین، استیکر و کلیپ جشن میلاد امام علی(ع) در حرم امام حسین(ع) بیش از 20000 هزار بار کلیک شده است. 20042 نفر نیز در طرح زیارت نیابتی ثبت نام نمودند که در حرم امیرالمومنین(ع) و حرم امام حسین(ع) از طرف ایشان زیارت انجام خواهد شد.

گفتنی است،قرعه کشی دومین دوره طرح عیدانه لبیک ظهر روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و دیگر مسئولین ستاد انجام شد و در نهایت آقای افشین رضایی؛دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران و ساکن اردبیل برنده این طرح شد که به صورت رایگان در این دوره راهی عتبات عالیات خواهند شد.

افشین رضایی در گفتگویی که به صورت تلفنی با وی برقرار شد، به حجت الاسلام والمسلمین فقیهی،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:امسال در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کردم، اما نام من در قرعه کشی در نیامد. در طرح عیدانه لبیک هم شرکت کردم، اکنون که نام من در این طرح انتخاب شده است مطئمن هستم که آقا طلبیده است .سال 90 یکبار به کربلا رفته ام و بعد از سفر خیلی از مشکلات من حل شد.دعوت شدنم برای این سفر، عهدی بین من و امام حسین(ع) بوده است که شاید گفتنی نباشد ،قدر این دعوت را خواهم دانست و خداوند را شاکرم.

لازم به ذکر است؛ بالاترین امتیاز فرد شرکت کننده در این طرح را آقای علی اصغر مهدوی با 39950 امتیاز کسب نموده است که یک کارت هدیه 200 هزار تومانی به پاس قدردانی از همراهی ایشان، تقدیم خواهد شد.