حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی در همایش احلی من العسل:
امام خميني (ره) به مستضعفين جهان اميد بخشيد

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۰۹:۰۶:۲۷

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني؛ مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق در جمع زائرین دانشگاهی تاكيد كرد: امام خميني(ره) كشور ايران را از ظلمت خارج كرد و به مستضعفين جهان اميد بخشيد.

در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، همزمان مراسم جشنی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی؛مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هتل جواهر و با حضور پر شور دانشجویانی از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی،زنجان،کرمان و فارس برگزار گردید.

این مراسم با آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید.سپس رضا همدانی؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به اجرای شعر حماسی به مناسبت ایام الله 22 بهمن پرداختند که مورد تحسین و تشویق کلیه حاضرین قرار گرفت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني؛ مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق تاكيد كرد: امام خميني(ره) كشور ايران را از ظلمت خارج كرد و به مستضعفين جهان اميد بخشيد.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در همایش احلی من العسل دركربلا طي سخناني به دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي اشاره كرد و طاغوت را مصداق كامل ظلمت و امام خميني (ره) را مصداق نور الهي خواند و افزود:امام امت، با اخلاص و صلابت كشور ايران را از ظلمت خارج كرد و با نور الهي به مستضعفين جهان اميد بخشيد.

وي با تشكر و قدرداني از حضور گسترده و باشكوه مردم رشيد ايران در راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت : مردم، دشمنان را دچار خواب آشفته نمودند و امروز بر عهده مسئولين است تا هرچه بيشتر به اين مردم خدمت كنند و آنها را ولي نعمت خود بدانند.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به اينكه دشمنان قصد دارند با تبليغات مسموم نور خدا را خاموش كنند، اظهار داشت: رسانه هاي بسياري درصدد تضعيف نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و خواهند بود، ولي با لطف و عنايت خداوند ، درخت جمهوري اسلامي ایران روز به روز تنومندتر مي شود.

وي با اشاره به عصبانيت دشمنان انقلاب اسلامي از مردم ايران گفت: امروز مقاومت در منطقه بسيار قوي ، منسجم و با اقتدار، خواب را از چشم صهيونيسم ها گرفته و آن ها را به وحشت انداخته است.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني گفت: تا زماني كه مردم ما منسجم ،متحد و در صحنه حضور دارند و گوش به فرمان ولي فقيه خود هستند دشمنان هيچ كاري نمي‌توانند بكنند.
وي انقلاب اسلامي را در تدوام نهضت حسيني خواند و افزود : امام حسين (ع) نور است و هر كس با او بيعت كند نوراني مي شود و كسي كه نوراني شد آرامش دنيا و آخرت و خير و بركت نصيب او خواهد شد.
در پايان اين جلسه دانشجويان همه با هم فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل سر دادند.