همایش آموزشی- توجیهی عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی برگزار شد

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ ۰۹:۳۰:۳۱


همایش قبل از سفر هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان استان خراسان رضوی با حضور پرشکوه ۳۵۰ نفر از زائرین دانشگاهی و مسئولین استانی ،روز شنبه ۱۱ شهریور از ساعت۱۵:۳۰ در دانشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، همایش قبل از سفر هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان استان خراسان رضوی با حضور پرشکوه 350 نفر از زائرین دانشگاهی و مسئولین استانی ،روز شنبه 11 شهریور از ساعت15:30 در دانشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

در ابتدا،حجت الاسلام والمسلمین پژمان فر،یکی از روحانیون کاروان ها در خصوص اهمیت سفر و لزوم توجه به مفهوم زیارت ،هدف زیارت و آمادگی هر چه بیشتر جهت بهره مندی از این سفر نکاتی را ارائه نمود.

در ادامه ،حجت الاسلام والمسلمین ترابی، ضمن خوش آمد گویی به مسئولین و زائرین، گزارشی از روند اعزام دانشگاهیان استان به عتبات عالیات را اعلام و در زمینه نتایجی که این سفر برای زائرین دارد و همچنین تفکر وتامل درسفر مطالبی را بیان کرد.

سپس کاشفی؛ دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی مطالبی را درخصوص مسائل اجرایی سفر اعم از نحوه واریز وجه،چگونگی تهیه وام ،بسته های فرهنگی، صدور مجوز خروج از کشور و ... توضیحاتی به زائرین ارائه داد.

پخش نماهنگی زیبا از سفر ،مداحی و ذکر مناقب اهل بیت (علیهم السلام) ،از برنامه های دیگر این همایش بود.سپس مدیران کاروان ها و حجت الاسلام والمسلمین دکتر عمرانی مطالبی را جهت بهره مندی زائرین از این سفر معنوی بیان کردند.