مسابقه کتابخوانی"هشت بهشت"؛ فرصتی دیگر برای پذیرفته نشدگان عتبات…

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ ۱۵:۲۳:۴۵

پذیرفته نشدگان در قرعه کشی عتبات دانشگاهیان می توانند با شرکت در مسابقه کتابخوانی"هشت بهشت" امکان توفیق خود را برای این سفر معنوی فراهم کنند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،قرعه کشی عتبات دانشگاهیان 24 تیرماه به صورت سامانه ای برگزار شد و پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره مشخص شدند.نتایج قرعه کشی نیز امروز، یک شنبه 25 تیرماه از طریق سایت لبیک اعلام شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت لبیک و لینک مشاهده قرعه کشی،از نتایج مطلع شوند.

بر اساس این گزارش،از بین 96147 نفر، تنها 14000 نفر به سفر معنوی عتبات مشرف می شوند و بدیهی است که تعداد زیادی از علاقمندان زیارت از این توفیق باز خواهند ماند؛ اما در این دوره با تمهیدات ویژه ستاد، سهمیه ای خاص برای علاقمندان جدی این سفر با ارزش در نظر گرفته شده است.پذیرفته نشدگان در قرعه کشی می توانند با مطالعه مجموعه "هشت بهشت" و شرکت در مسابقه کتابخوانی آن، امکان توفیق خود را برای این سفر معنوی فراهم کنند.

با توجه به سهمیه ای که به این طرح اختصاص داده شده، چنانچه شرکت کنندگانی که حائز امتیاز قبولی در این مسابقه باشند به قید قرعه به عتبات اعزام خواهند شد.

گفتنی است،مجموعه هشت بهشت یکی از آثار فرهنگی ستاد است که در قالب بسته های فرهنگی قبل از سفر به زائرین دانشگاهی اهدا می شود.علاقمندانی که در قرعه کشی انتخاب نشده اند می توانند با مطالعه این کتاب و پاسخ به پرسش های آن که 31 تیرماه در سایت لبیک،قسمت مسابقات قرار داده خواهد شد، شانس مجددی برای کسب سهمیه عتبات داشته باشند.

سوالات این کتاب 31 تیرماه در سایت لبیک قرار خواهد گرفت و متقاضیان با عضویت در سایت لبیک و ورود به سایت می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

برای دریافت مجموعه "هشت بهشت" کلیک کنید