قیمت نهایی عتبات دانشگاهیان از تهران اعلام شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ ۰۹:۱۳:۰۵

قیمت عتبات بر اساس امکانات و درجه هتل ها در عراق متفاوت است و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در تلاش است امکانات در خور و شایسته ای را در اختیار دانشگاهیان محترم قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، هزینه‌ سفر به عتبات عالیات ، تحت تأثیر نرخ ارز در بازار داخلی، تعیین می گردد.با توجه به این تغییر،قیمت نهایی بر مبنای ارز شناور محاسبه خواهد شد و بر اساس قیمت روزانه ارز متغیر خواهد بود.

 قیمت نهایی عتبات سایر استان ها نیز بر اساس فاصله ایستگاه پروازی و با توجه به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت می باشد.

لازم به ذکر است، از 24 اسفندماه تا هفتم فروردین ماه 96 نیز با 15 درصد افزایش قیمت روبرو هستیم و زائرینی که در این ایام اعزام می شوند، می بایست قیمت ایام ویژه را واریز نمایند.

هزینه فرزندان نیز طبق جدول زیر محاسبه می شود.(از ایستگاه تهران)

کودکان زیر 2 سال/ 10 درصد هزینه کامل(زمینی:193 هزار و 600 تومان)(هوایی: 260 هزار تومان)

کودکان 12-2 سال/ 85 درصد هزینه کامل(زمینی 930 هزار و 150 تومان)(هوایی 1 میلیون و 449 هزار و 150 تومان)

کودکان بالای/ 12 سال هزینه کامل

گفتنی است قیمت عتبات بر اساس امکانات و درجه هتل ها در عراق متفاوت است و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در تلاش است امکانات در خور و شایسته ای را در اختیار دانشگاهیان محترم قرار دهد.

قیمت نهایی عتبات از سوی سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا به ستاد ابلاغ می شود و هزینه اخذ شده از زائرین نیز به حساب شرکت شمسا واریز خواهد شد.این هزینه شامل حمل و نقل،اسکان،ویزا و تغذیه زائرین از شهر مبدا به کشور عراق و بالعکس می باشد.

شایان ذکر است؛با تفاهم نامه ای که بین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بانک ملت منعقد شده است، مبلغ 1 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در سفرهای زمینی و یک و نیم میلیون تومان در سفرهای هوایی در اختیار زائرین دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

قیمت نهایی عتبات از سایر استان ها نیز به زودی از سایت لبیک اعلام خواهد شد.