جلسه ستادعمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان با مسئولین حج و زیارت، بعثه رهبری و اداره گذرنامه استان

۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۰۹:۲۸:۳۰

جلسه هماهنگی با مسئولین حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و اداره گذرنامه استان لرستان در دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان،باتوجه به آغاز اعزام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان و به منظور هماهنگی های لازم در این زمینه، روز شنبه مورخ 6/12/1400 جلسه ای با مسئولین حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و اداره گذرنامه استاندر دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکترحاتمی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای استان و حجت الاسلام والمسلمین مؤیدی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان و رئیس شورای استانی عمره و عتبات دانشگاهیان استان، ضمن خیر مقدم به حضار درجلسه، توضیحاتی در خصوص روند ثبت نام و استقبال زائرین دانشگاهی در این دوره از اعزام ها را بیان نمودند.

در ادامه جناب سرهنگ بیرانوند، مسئول اداره گذرنامه استان با اعلام همکاری های لازم در این زمینه،روند صدور مجوز خروج از کشور دانشجویان مشمول را بیان نموده و مقرر شد که قبل از اعزام هر کاروان، لیست اسامی و کدملی دانشجویان مشمول به اداره گذرنامه ارسال شود تا خروج از کشور آنان در سیستم ثبت و مشکلات احتمالی بررسی گردد.

سید حمید مصطفایی، مدیرحج و زیارت استان هم توضیحاتی درخصوص تلاش برای رفع موانع سفر هوایی از فرودگاه خرم آباد ارائه داد و خاطر نشان نمود ان شاءالله در آینده نزدیک این امرمحقق می گردد.

آقای دالوند، مسئول بعثه مقام معظم رهبری استان هم اظهار داشت: لیستی از روحانیون فعال و توانمند استان جهت اعزام با کاروانهای دانشجویی در اختیار این ستاد قرارخواهند داد که ازحضور روحانیون بومی در سفرهای دانشجویی استفاده شود.

در پایان جلسه رونوشت حکم حجت الاسلام والمسلمین مؤیدی به عنوان مسئول ستادعمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان در اختیار ارگان های مربوطه قرار داده شد.


ارسال نظر