برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان در دوره جدید

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۱:۲۶:۳۷

پیرو اعلان آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان،به منظور هماهنگی های اجرائی- و امورات محوله در دفتر استانی اصفهان جلسه ای برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اصفهان؛پیرو اعلان آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان،به منظور هماهنگی های اجرائی- و امورات محوله در دفتر استانی اصفهان جلسه ای برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین خوشنویس زاده رئیس دفاتر نهاد استانی و مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان اصفهان ضمن بیان مطالبی در خصوص برکات و آثار زیارت در محیط دانشگاه و اشاره به غنمیت شمردن فرصت خدمت به زائرین خصوصا قشر دانشگاهی؛در ادامه موارد مطروحه و وظایف محوله از سوی ستاد مرکز را بیان نموده و بر پیگیری و انجام آن به نحو احسن تاکید کرد.

از جمله وظایف و امور انجام شده و در حال پیگیری عبارتند از: ارسال نامه و پوستر برای دفاتر نهاد استان به جهت تبلیغات حقیقی و فضای مجازی،ارسال پیامک برای گرو ه های متبوع تشکلها-هیئات-اساتید وکارکنان،جلسات مشترک فی مابین نهاد استانی-سازمان حج و زیارت و سرپرستی شعب بانک ملت،ارسال تیزر تبلیغات آغاز ثبت نام جهت پخش از شبکه استانی و استفاده از ظرفیت رسانه های مکتوب و دیجیتال.

آخرین اخبار اعزام و اطلاعیه های مربوط به استان اصفهان از طریق اخبار در سایت لبیک منتشر خواهد شد.

ارسال نظر