سلسله جلسات برنامه ریزی فرهنگی عمره دانشگاهیان آغاز شد

۱۴۰۲/۰۸/۰۲ ۱۵:۴۱:۳۶

جلسه برنامه ریزی فرهنگی عمره دانشگاهیان با حضور معاون فرهنگی و مدیرآموزش بعثه مقام معظم رهبری و رئیس و معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،در سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع)، جلسه سیاست گزاری و برنامه ریزی فرهنگی-اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین رکن الدینی،معاون محترم فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری،حجت الاسلام والمسلمین اخویان،مدیر محترم آموزش بعثه مقام معظم رهبری،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و جناب آقای مسلمی،معاون پشتیبانی و اعزام ستاد برگزار شد.

حاضرین در این جلسه،در ارتباط با ساختار مورد نیاز سفرهای زیارتی عمره و عتبات دانشگاهیان و لزوم به روز رسانی آن،بحث و گفتگو نموده و بر لزوم برنامه ریزی متناسب با شرایط کنونی در جهت رشد و بالندگی سفرهای زیارتی و تدوین و تولید محتوای آموزشی تاکید کردند.

طراحی و اجرای برنامه های متنوع با رویکرد نوین فرهنگی،آماده سازی کتب و نشریات جدید،طراحی اپلیکیشن زیارت،تلاش برای انتخاب روحانیون مجرب کاروان های دانشگاهی و برگزاری دوره های آموزشی لازم و بررسی وضعیت سیاسی و فرهنگی کشور عربستان از دیگر مسائل طرح شده در این جلسه بود.

ارسال نظر