رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد/بیش از ۵۰ هزار دانشگاهی متقاضی تشرف به عتبات

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۱۷:۰۳:۳۳

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت:قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، روز گذشته به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن روز شنبه اول بهمن ماه از سایت لبیک اعلام شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان از 22 دی آغاز و تا روز پنج شنبه 29 دی ماه در سایت لبیک ادامه داشت و در این مدت50072 نفر از دانشگاهیان کشور با مراجعه به سایت labbayk.irنسبت به ثبت نام اقدام نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور افزود:قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، روز جمعه 30 دی ماه به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن روز شنبه اول بهمن در سایت لبیک اعلام شد.بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان این دوره به دانشجویان متاهل،دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.

وی ادامه داد: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند،می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

مطهری پور گفت: پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده اند که اسامی آنها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت :اعزام دانشگاهیان در بیست و سومین دوره به عتبات عالیات از هفته دوم بهمن ماه مصادف با ایام پر خیر و برکت ماه رجب آغاز و تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید. امیدواریم زائرین دانشگاهی از فیوضات و برکات معنوی این ماه های شریف در جوار حرم اهل بیت(علیهم السلام) بهره مند شوند.

برای مشاهده نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان کلیک کنید

ارسال نظر