در دیدار رئیس ستاد با معاون عتبات سازمان حج و زیارت،
راهکارهای اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات و سوریه بررسی شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۱:۵۷:۱۸

 حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حجت الاسلام والمسلمین رحمانی،معاون عتبات سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حجت الاسلام والمسلمین رحمانی،معاون عتبات سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور ،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ابتدا، به تشریح فعالیت های صورت گرفته در خصوص آماده سازی بسته های متنوع جهت اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات پرداخت و از آمادگی ستاد برای اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه،حجت الاسلام والمسلمین رحمانی،معاون محترم عتبات سازمان حج و زیارت گفت:تمامی فرآیندها در راستای ارائه تسهیلات در اعزام زائران به عتبات مقدسه انجام شده است.همچنین این سازمان در خصوص اعزام دانشگاهیان به سوریه اعلام آمادگی می نماید.

در این جلسه،محسن مسلمی،معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز به اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه های مربوطه در جهت کاهش هزینه های سفر و ارائه تسهیلات ویژه به زائرین دانشگاهی خبر داد.

ارسال نظر