پیام تسلیت رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حسینی کاشانی

۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۱:۱۷:۳۴

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درگذشت جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد جواد حسینی کاشانی، از روحانیون کاروان های دانشگاهی را تسلیت گفت.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درگذشت جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد جواد حسینی کاشانی، از روحانیون کاروان های دانشگاهی را تسلیت گفت.

كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ، ثُمَّ إِلَيْنَا تُرْجَعُونَ

با نهایت تاسف و تاثر ، خبر تلخ و ناگوار رحلت عالم وارسته، مجاهد تلاشگر و متعهد و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین مرحوم حاج سید محمد جواد حسینی کاشانی (ره)، از روحانیون با اخلاص، اندیشمند و موفق کاروان های عمره و عتبات دانشگاهیان را در کمال ناباوری دریافت نمودم. بی شک بسیاری از فرهیختگان و زائرین دانشگاهیِ عاشق مکتب اهل بیت (ع) از وجود علمی، معنوی و سیره رفتاری ایشان در سفرهای زیارتی بهره مند بودند و حضورشان در کاروان های دانشگاهی به منزله کلاس درسی بود برای همراهانشان، از طواف بیت الله الحرام تا زیارت مرقد مطهر رسول الله(ص) و ائمه هدی(ع) در بقیع و حریم قدسی ائمه مدفون در عراق؛ و سلوک عالمانه، متواضعانه و اخلاق نیک ایشان همواره در اذهان دوستان و همکاران ماندگار خواهد بود.

بی شک تلاش های صادقانه و دلسوزانه آن مرحوم در ابعاد مختلف علمی ، فرهنگی در مراکز حوزوی و دانشگاهی و توفیق خدمت گزاری به ضیوف الرحمان، از حسنات و اعمال صالحه در پرونده اعمال وی خواهد بود.

اینجانب مصیبت درگذشت این روحانی فاضل و خدوم را به خاندان مکرم، به ویژه اخوان حسینی کاشانی و همه شاگردان و ارادتمندان ایشان ، تسلیت می گویم و رحمت و مغفرت الهی ، علو درجات و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان را از درگاه ربّ کریم مسئلت می نمایم.

مرتضی مطهری پور

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

ارسال نظر