دیدار مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران با مدیریت حج و زیارت و نماینده بعثه رهبری استان مازندران

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۲۱:۲۷:۴۸

حجت الاسلام دکتر سید حسین حسینی کارنامی، مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران ضمن تبریک انتصاب مدیریت جدید حج و زیارت آقای اسماعیلی در خصوص نحوه همکاری متقابل و وضعیت پیش رو گفتگو کردند .
به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران،حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید حسین کارنامی،مسئول شورای استان به همراه مدیر اجرایی با مدیریت جدید حج و زیارت استان مازندران آقای اسماعیلی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در روز چهارشنبه مورخه 99/8/21 در ساختمان سازمان حج و زیارت استان مازندران انجام شد حجت الاسلام دکتر سید حسین حسینی کارنامی مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران ضمن تبریک انتصاب مدیریت جدید حج و زیارت اقای اسماعیلی در خصوص نحوه همکاری متقابل و وضعیت پیش رو گفتگو کردند .
در این دیدار ضمن ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در حوزه عمره و عتبات دانشگاهیان در دوره های گذشته و همکاری فی مابین بحث و تبادل نظر صورت گرفت ، مدیریت حج و زیارت استان نیز ضمن ابراز خرسندی از این نشست آمادگی خود و مجموعه همکاران سازمان حج جهت همکاری بیشتر و متقابل این کار معنوی و فرهنگی با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان را اعلام کرد.

ارسال نظر