دیدار و نشست صمیمی مسئول سازمان حج و زیارت استان بامسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۱۳:۴۳:۴۸

نشست صمیمی مسئول سازمان حج و زیارت استان لرستان با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان برگزار شد.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان،نشست صمیمی مسئول سازمان حج و زیارت استان با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان برگزار شد.

در این دیدارکه دوشنبه 31 شهریورماه در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان انجام گردید، حجت الاسلام والمسلمین حاتمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان ضمن ابراز خوشنودی از این دیدار، خواستار استفاده از ظرفیت علمی اساتید و نخبگان دانشگاهی در جهت پیشبرد اهداف حج و زیارت و غنی سازی معارف اهل بیت (ع) شد.

در ادامه، آقای سید حمید مصطفایی، مسئول سازمان حج و زیارت استان نیز اعلام آمادگی و پذیرش هرگونه همکاری و تعامل را از جانب سازمان با دانشگاه های استان ابراز داشت و افزود: در حال بازنگری فرآیندهای اجرایی سفرهای حج، عتبات،سوریه و آسیب شناسی های لازم در این زمینه هستیم.

آقای دالوند، مسئول بعثه مقام معظم رهبری استان نیز به تشریح برنامه های سازمان خصوصا برگزاری مراسم "قرائت زیارت اربعین" در ایام نزدیک به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر و استان پرداخت و نیز با اشاره به شعار اربعین امسال "حسین سفینه النجاه"خواستار انتشار آن در فضای مجازی شد.

همچنین در این جلسه تصمیم بر آن شد درصورت امکان درهفته های آتی جلسه هم اندیشی ویژه اساتید دانشگاه به صورت مجازی از طریق اسکای روم با موضوعات متناسب با ایام اربعین حسینی و سخنرانی آقای مصطفایی،مسئول حج و زیارت استان برگزارگردد.


ارسال نظر