تجلیل از خادمان ضیوف الرحمن توسط سرپرست حجاج ایرانی

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ ۲۱:۲۹:۲۲

در ادامه سلسله همایش های میعاد با عرفه، ویژه برنامه تجلیل از خادمان ضیوف الرحما ن با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در ادامه سلسله همایش های میعاد با عرفه، ویژه برنامه تجلیل از خادمان ضیوف الرحمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی عصر امروز به صورت مجازی از طریق سامانه آموزش زائران برگزار شد.

سرپرست حجاج ایرانی در این برنامه گفت: تجلیل از خادمان ضیوف الرحمان، یکی از برنامه های است که هر سال در موسم حج برگزار می شود و آن دسته از خادمان ضیوف الرحمان که در سال گذشته از دنیا رفته اند، در این مراسم از آن ها تجلیل به عمل می آید و یادی از آن عزیزان می شود؛ اما امسال با توجه به تعطیلی حج، در برنامه مجازی از خادمان ضیوف الرحمان یاد می کنیم و از خدمات آن ها تجلیل به عمل می آوریم.

وی یادآور شد: خادمان ضیوف الرحمان در ایام حج تمتع با عشق و علاقه به زائران خدمت می کنند، متاسفانه از اسفند ماه 1398 تا امروز جمع زیادی از دوستان و خادمان ضیوف الرحمان را از دست داده ایم که شامل روحانیون، مدیران و مداحان می شوند که امیدواریم خداوند به پاس خدماتی که این عزیزان داشتند، بهترین جایگاه را در آخرت به آن ها عنایت کند.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه روحانیان کاروان زبان شان زبان وعظ و راهنمایی و تعلیم مناسک در حج است، افزود: روحانیان کاروان ها در امتداد حج ابراهیمی و حج نبوی سرمایه های گرانسنگ بعثه و راهنمای مناسک زائران کوی دوست هستند به همین منظور یاد و خاطره عزیزانی را که سال گذشته از دنیا رفتند، گرامی می داریم و به خانواده های عزیز و محترمشان تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

ارسال نظر