رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
زمان قرعه کشی و اعزام زائرین عتبات دانشگاهیان به تعویق افتاد

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۴:۰۰:۴۸

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور گفت: زمان ثبت نام دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات، روز گذشته به پایان رسید و علیرغم برنامه ریزی قبلی برای قرعه کشی و اعلام اسامی زائرین در روز ۵ اسفندماه این زمان به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زمان ثبت نام دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان روز گذشته به پایان رسید و علیرغم برنامه ریزی قبلی برای قرعه کشی و اعلام اسامی زائرین در روز پنجم اسفندماه این زمان به تعویق افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت:با توجه به توصیه های ابلاغی وزارت بهداشت-درمان و آموزش پزشکی مبنی بر عدم تجمع افراد در اماکن عمومی و لغو سفرهای غیر ضروری،تصمیم بر این شد که قرعه کشی و اعزام زائرین عتبات دانشگاهیان به زمان دیگری موکول گردد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود:از آنجا که حفظ وضعیت سلامت زائرین ارجمند از اهمیت بالایی برخوردار است، در کمیته اعزام تصمیم گرفته شد، تا کنترل شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط بهداشتی جامعه،در شرایط مناسب تری اعزام های این دوره را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد:هرگونه تصمیم در مورد زمان و شرایط اعزام بر اساس اطلاعیه های وزارت بهداشت و سازمان حج و زیارت، از طریق سایت لبیک به اطلاع زائرین دانشگاهی مشتاق زیارت اباعبدالله(ع) خواهد رسید.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  سمیه نطاق :

سلام برنامه ای برای اعزام دانشجویان به عتبات یا حداقل شهرهای زیارتی داخل ندارید؟ لطفا برنامه زیارتی قم یا مشهدو.... بزارید حداقل

  لبیک : سلام آخرین اخبار در خصوص اعزام دانشجویان به شهرهای زیارتی از سایت لبیک اطلاع رسانی خواهد شد
  حسین ناطق :

باسلام ثبت نام عتبات چه وقتی شروع می شود

  لبیک : سلام با توجه به شرایط بیماری کرونا هنوز هیچ تصمیمی از سوی دو دولت برای بازگشایی سفرهای زیارتی صورت نگرفته است
  میثم چراغی :

سلام، وقت بخیر امسال چه موقع میتونیم برای سفر حج دانشجویی ثبت نام و اقدام کنیم؟؟ با تشکر

  لبیک : سلام عمره از سال 94 برگزار نشده است
  حسین ناطق :

با سلام لطفا ثبت نام عتبات را از سر بگیرید

  لبیک : باسلام هنوز دولت تصمیمی بر از سرگیری اعزام ها با توجه به شرایط موجود بیماری کرونا نگرفته است
  هانیه شعبانی :

سلام ببخشید میخواستم بدونم برنامه ای هست برای سفر کربلا دانشجویی؟؟ من فارغ التحصیل میشم میخواستم ببینم میشه که برم یا نه ثبت نام هم انجام داده بودم.

  لبیک : سلام با توجه به شرایط بیماری کرونا هنوز دو کشور برای از سرگیری اعزام ها تصمیمی نگرفته اند
  رضا توفیقی :

با عرض سلام و تبریک اعیاد شعبانیه خواهشمندم برای بازگشایی و از سرگیری سفرهای زیارتی عتبات رایزنی و تلاش کنید با پروتوکول های بهداشتی می توان به عراق هم سفر نمود همانطور که مسیر ترکیه بحمدلله باز است..! روح و جان مومنین به زیارت اباعبدلله بسیار نیاز مند است خداخیرتان دهد اجرتان با اباعبدالله

  افضلی :

سلام با توجه به شروع مجدد حج عمره بعد از کرونا، آیا برنامه ای برای ثبت نام دانشگاهیان وجود دارد؟ ممنون

  لبیک : سلام هنوز سازمان حج و زیارت در مورد عمره تصمیم نگرفته است
  فرهاد کله هوئی :

با سلام خدمت تمام مسئولین زحمت کش و عزیز عتبات و عالیات اگر بشود و زحمت بکشید برای سفر به عتبات هم پروتکل هایی بهداشتی رو در نظر بگیرید که در صورت رعایت آن ها بتوان به سفر عتبات رفت. ازگفته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تاثیر دعا در از بین رفتن این بیماری منحوس غافل نشویم. التماس دعا

  لبیک : سلام در حال حاضر کشور عراق نیز از پذیرش زائر معذور است/ امیدواریم به یاری خداوند متعال هرچه زودتر با نابودی این ویروس منحوس سفرهای زیارتی عتبات از سرگرفته شود