تعبیه حائل فلزی در خیابان باب قبله حرم مطهر عباسی جهت تردد روان زائران و خودروها

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۰۹:۳۳:۵۸

اقدامات بسیاری در خیابان باب قبله حرم مطهر حضرت عباس (عليه السلام) به منظور توسعه آن انجام شده که در تردد روان زائران و خودروها نقش مهمی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از الکفیل،اقدامات بسیاری در خیابان باب قبله حرم مطهر حضرت عباس (عليه السلام) به منظور توسعه آن انجام شده که در تردد روان زائران و خودروها نقش مهمی داشته است.

این خیابان از مهمترین خیابانهای منتهی به حرم مطهر به شمار می رود که شاهد ازدحام شدیدی به خصوص در ایام زیارتی است. از جمله اقداماتی که اخیرا انجام گردید؛ نصب حائل فلزی متحرک است که در پشت ورودی اصلی آن از سمت خیابان جمهوری نصب شده است.

سمير عباس، رئیس بخش تعمیرات مهندسی آستان قدس عباسی و مجری اجرای این پروژه به شبکه جهانی الکفیل گفت: حائل فلزی جهت ایجاد نظم در هنگام تردد زائران و خودروها در خیابان باب قبله حرم مطهر حضرت عباس (عليه السلام) در نظر گرفته شده است.

وی گفت: هزینه این نرده توسط یکی از خیرین اهدا گردیده توسط تولیت آستان قدس عباسی طراحی شده است، به طوری که کانکسهای امنیتی را عقبتر نصب نمودند و فضا را برای ورود روانتر خودروها و نیز نظم بیشتر خیابان فراهم نموده است. این امر به زیبایی خیابان قبله حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) نيز افزوده است.

سمیر عباس گفت: پس از تعیین نمونه مناسب، حائل فلزی از کشور امارات وارد شد و اقدامات نصب این حائل توسط کارکنان بخش فنی و مهندسی صورت گرفت.

وی افزود، این حائل فلزی از آهن استانلس و آلومینیوم ضخیم ساخته شده و دارای نقوش و تزئینات متناسب با تزئینات آستان قدس عباسی است و امید می رود که حائلهای فلزی دیگری به این شکل اما در ارتفاع کمتر در همان خیابان نصب شود. ما تلاش می کنیم مکان مناسبی را برای آن فراهم و فضای بیشتری را برای خیابان و تردد روان و آسان زائران و خودروها فراهم کنیم.

ارسال نظر