با حضور نمایندگان ستاد؛
آسیب شناسی دوره بیست و یکم عتبات دانشگاهیان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۱۱:۴۲:۰۷

نشست آسیب شناسی بیست و یکمین دوره اعزام عتبات دانشگاهیان، با حضور رئیس ستاد و نمایندگان عتبات دانشگاهیان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛ نشست آسیب شناسی بیست و یکمین دوره اعزام عتبات دانشگاهیان،عصر روز گذشته با حضورحجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور؛ رئیس ستاد و نمایندگان عتبات دانشگاهیان در شهرهای مقدس نجف اشرف،کربلای معلی و کاظمین برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن خوشامدگویی به نمایندگان عتبات دانشگاهیان به ارائه گزارشی از بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان پرداخت و در خصوص نتایج اعزام دوره قبل مواردی را مطرح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت:باید با بررسی نقاط قوت و کاستی های احتمالی دوره قبل، برنامه ریزی برای دوره جدید داشته باشیم و بتوانیم با برنامه های فرهنگی مناسب ، کمیت و کیفیت اعزام های دانشگاهی را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد:این جلسه با هدف کلی آسیب شناسی دوره بیست و یکم، مشکلات و عیوب احتمالی عتبات دانشگاهیان در بخش اجرایی و فرهنگی، بررسی راهکارهای ارتقا و پیشرفت همه جانبه، همفکری، ایجاد تعامل و همگرایی در بخش های مختلف برگزار شده است .

سپس نمایندگان عتبات دانشگاهیان که در دوره بیست و یکم در شهرهای مقدس نجف اشرف،کربلای معلی و کاظمین حضور داشتند نقطه نظرات خود را در خصوص اعزام دانشگاهیان،کیفیت هتلها،نوع پذیرایی و دیگر مسائل اجرایی بیان نمودند.

گفتنی است؛آقایان حاج علی اکبری و صادقی؛نمایندگان ستاد در نجف اشرف،حاجی زاده و فیروزپور،نمایندگان ستاد در کربلای معلی و پارسا و آرایی نمایندگان ستاد در کاظمین در این جلسه حضور داشتند.

ارسال نظر