جلسه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان با سازمان وظیفه عمومی استان

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۲:۰۹:۴۸

صبح روز دوشنبه ۱۱ شهریور ماه جلسه ای با حضور مسئولین وظیفه عمومی در دفتر ستادعمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان برگزار گردید.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان،صبح روز دوشنبه 11 شهریور جلسه ای با حضور مسئولین وظیفه عمومی در دفتر ستادعمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، مسئول شورای هماهنگی ستادعمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان ضمن تقدیر و تشکر از سازمان وظیفه عمومی در راستای صدور خروج از کشور زائرین دانشجو خواستار تعامل هرچه بیشتر این سازمان با ستاد شد.

وی در این راستا تاکید کرد: باتوجه به مراحل سیستمی کنترل و نظارت ثبت مجوز خروج از کشور دانشجویان مشمول، رابطین نظام وظیفه در دانشگاههای استان همکاری و هماهنگی بهتری در جهت اعزام زائرین دانشجو به سفر معنوی عتبات عالیات داشته باشند.

در ادامه سرگرد حاتم وند نیز ضمن صحبتهای خود، خواستار ارسال به موقع لیست اعلام بازگشت و یا عدم استفاده از مجوز خروجی زائرین دانشجو شدند.

سرگرد حاتم وند درخصوص سفر اربعین در سال جاری افزود: با هماهنگی های صورت گرفته در بازه زمانی خاصی از قبل از اربعین با ثبت نام در سامانه ای پلیس و بدون وثیقه مجوز خروج از کشور دانشجویان مشمول صادر خواهد شد.

خانم رباطی کارشناس عمره و عتبات دانشگاهیان استان نیز نکاتی در جهت صدور به موقع مجوز خروج از کشور برای پسران دانشجوی مشمول و دارای معافیت تحصیلی مطالبی بیان نمود. 





ارسال نظر