ویژه زائرین بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان؛
آخرین مهلت شرکت در مسابقه چراغ راه هدایت پایان اردیبهشت ماه تعیین شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۰:۲۱:۰۳

مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه۹۸ادامه خواهد داشت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه 98 ادامه خواهد داشت.

این مسابقه برای هفتمین دوره متوالی ویژه بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان و در 5 فصل اصلی طراحی شده است که زائرین عتبات دانشگاهیان می توانند در مسابقات فرهنگی و هنری آن شرکت کنند.بخش های مختلف این مسابقه عبارتند از: شعر و داستان،سفرنامه نویسی(حداقل در 5 صفحه 4(A،دلنوشته، خاطره و عکاسی که با موضوع پذیرفته شدن در قرعه کشی و حضور در عتبات برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی "چراغ راه هدایت" به صورت اینترنتی از کتب "هشت بهشت"،"به فرزندم" و "مفاتیح دانشجویی(زیارت جامعه کبیره)" در سامانه جامع عتبات برگزار شده است.

زائرین می توانند با ارسال عکس های خود که با دوربین حرفه ای و یا موبایل در قالب تصاویر از حرم های مطهر، عکس های دسته جمعی در اماکن زیارتی و سلفی در طول سفر گرفته شده، در این مسابقه شرکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان اردیبهشت ماه سال 1398 می باشد و زائرین می توانند در تمامی بخش های مسابقه شرکت کنند و آثار خود را با ذکر مشخصات کامل و شماره تماس، به آدرس لبیک در پیام رسان های سروش،ایتا و به ایمیل atabat@labbayk.irو یا از طریق پست به آدرس تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی،بن بست امین، پلاک 4 برای ستاد ارسال نمایند.

گفتنی است؛برای برگزیدگان این مسابقه جوایز ویژه ای در نظر گرفته شده است و در هر بخش به ترتیب برای نفرات اول، کمک هزینه سفرهای زیارتی به مبالغ ده میلیون ریال،نفر دوم، هفت میلیون ریال و نفر سوم ،پنج میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  نام و نام خانوادگی :

سلام مسابقه دل نوشته های احلی من العسل در کربلا، با مسابقه دل نوشته چراغ هدایت متفاوت است یا یکی است ؟؟ دل نوشته های احلی من العسل برای مسابقه چراغ هدایت ارسال خواهد شد ؟؟ یا به جای دیگری ارسال خواهد شد ؟؟

  لبیک : سلام آثار همایش احلی من العسل هم در بخش داوری مسابقه چراغ راه هدایت شرکت داده می شود