ثبت نام تکمیل ظرفیت کاروانهای عتبات دانشگاهیان

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۶:۵۰:۲۱

با توجه به افزایش ظرفیت اعزام و همچنین افزایش مبلغ وام عتبات، دانشگاهیان میتوانند درصورت تمایل به اعزام، در مهر ماه اقدام نمایند.
با توجه به افزایش ظرفیت اعزام و همچنین افزایش مبلغ وام عتبات دانشگاهیان برای سفرهای زمینی 20 میلیون ریال و سفرهای هوایی 30 میلیون ریال، دانشجویانی که قبلا ثبت نام نموده اند و اسامی آنها در قرعه کشی پذیرفته نشده، درصورت تمایل به اعزام عتبات درمهر ماه می توانند به سامانه جامع عمره و عتبات دانشگاهیان مراجعه نمایند و یا با دفاتر ستاد در تهران واستانها تماس حاصل فرمایند.
لازم به ذکر است با توجه به پایان بازه اعزام دختران در دوره نوزدهم، در این فراخوان فقط پسران مجرد، اساتید و دانشجویان متأهل امکان اعزام دارند.

برای ثبت نام تکمیل ظرفیت اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  علی زارع :

با سلام ما که جزء نفرات اصلی اعزام مهرماه بودیم اعزام کنسل شد چی میشه ؟؟؟

  لبیک : سلام ثبت نام را انجام دهید و اعزام خود را از دفتر ستاد در استان تحصیل خود پیگیری کنید
  احمدی :

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت تمام شده؟

  لبیک : باسلام بله
  علی رفیعی :

سلام من قبلا ثبت نام نکردم الآن برای ذخیره دیگه امکانش نیست ثبت نام کنم؟

  لبیک : باسلام این طرح ویژه کسانی است که ثبت نام کرده و انتخاب نشده اند
  مهدی جعفریان :

باسلام نتایج قرعه کشی چه زمانی اعلام میشود؟

  لبیک : باسلام به تدریج و بر اساس تاریخ های تشرف اعلام می شود
  محمود رشیدی :

با سلام بنده اسمم ابتدا در ذخیره در آمد، باتوجه به اینکه می فرمایید ظرفیت افزایش یافته، اصولش این نبود که ذخیره ها به زائر اصلی تبدیل بشن؟!! بنده باز هم باید توی قرعه کشی شرکت کنم؟ پس این اصطلاح ذخیره کلا برای چی بود؟! پس الان در واقع هیچ فرقی بین ذخیره ها و کسانی که تازه میخوان اسم بنویسن نیست؟!! من توی 29 مهر اسمم ذخیره در اومده و الان فقط میتونم توی بازه 15 و 23 مهر ثبت نام کنم، اونم با قرعه کشی!!! میشه بفرمایید این چجور افزایش ظرفیتی هست؟!! واقعا این انصافه؟!

  لبیک : باسلام اگر شما در قرعه کشی به عنوان زائر ذخیره انتخاب شده اید باید مدارک را تحویل دفتر ستاد در استان دهید و نیازی به ثبت نام مجدد نیست
  فرشته کرمی :

سلام علیکم وقتتان بخیر و عزاداری ها مورد قبول حق تعالی بنده قبلا در سامانه جهت اعزام به عتبات ثبت نام نمودم ولی متاسفانه توفیق نداشتم و پذیرفته نشدم. الان که میخوام ان شاءالله در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنم هرچه کدملی و ش ش خود را میزنم پیغام خطا میدهد. ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید که چطور میتوانم در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنم. با تشکر

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید