اردوی زیارتی قم–جمکران ویژه کاروان های هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ ۱۰:۳۳:۳۵

اردوی زیارتی پس از سفر عتبات ویژه زائرین هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان پس از ماه مبارک رمضان با اعزام یک کاروان از استان تهران از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، اردوی زیارتی پس از سفر عتبات ویژه زائرین دانشگاهی استان تهران به مدیریت داود رضایی و روحانی کاروان؛ حجت الاسلام و المسلمین مومنی در روزهای 13 لغایت 15 تیرماه در شهر مقدس قم برگزار گردید.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای این اردو، برنامه های متنوع فرهنگی برای دانشگاهیان تدارک دیده است. در ابتدای ورود، زائرین در روز چهارشنبه 13تیرماه، برای ادای فریضه نماز مغرب و عشاء و زیارت حرم مطهر به آستان مقدس حضرت معصومه (س) مشرف شدند.صبح روز دوم سفر، جلسه ای تحت عنوان"قم شناسی با محوریت معرفی و آشنایی با آثار و اماکن مذهبی و شخصیتهای مدفون در شهر قم" در دفتر ستاد در این شهر مقدس برگزار شد.

در ادامه این سفر،حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ ریاست ستاد عمره و عتبات با دانشجویان دیدار کرد. پس از این برنامه در صبح روز پنج شنبه، دانشجویان جهت ادای احترام به گلزار شهدای قم مشرف شدند. از دیگر برنامه های ستاد در عصر این روز، بازدید از بیت النور؛ محل عبادت حضرت معصومه (س) و بازدید از بیت امام(ره) درقم بود.

اعضای این کاروان دانشجویی،صبح روز جمعه جهت شرکت در دعای ندبه به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند.در پایان هدیه ای به رسم یادبود به زائرین داده شد.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  الهام صالح راد :

سلام . وقت بخیر پس چرا خبری از ثبت نوزدهمین دوره عتبات نیست ؟!؟!؟؟؟!؟! گفته بودین بعد از رمضان شروع میشه . الآن یه ماه از رمضان میگذره ولی هیچ خبری نیست . لطفا یه اطلاعیه ی خبری در مورد زمان ثبت نام بذارین . ممنون

  لبیک : باسلام ستاد در حال برنامه ریزی های لازم در این مورد می باشد و به محض قطعی شدن زمان ثبت نام اطلاع رسانی انجام خواهد شد
  زهره :

من مهرماه 96 سفر عتبات رفتم از طرف دانشگاه شیراز.اما هرچی منتظرخبری از این سفر قم موندم خبری نشد.

  لبیک : باسلام مدیر کاروان باید درخواست اعزام به این اردو را به دفتر استان بدهند و بعد در نوبت اعزام قرار بگیرید
  زهرا پابرجا :

سلام، فقط یک گروه اعزام شدن یا قرار بر این است که کلیه ی اعزامیان دوره هيجدهم هم مشرف بشن؟؟

  لبیک : باسلام مدیر کاروان باید با دفتر ستاد در استان شما هماهنگی لازم را برای اعزام به این اردو انجام دهد