کاروان حج دانشگاهیان به شهر پیامبر(ص) وارد شد

۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۰۸:۵۸:۴۷

کاروان حج دانشگاهیان متشکل از ۱۳۵ نفر از اساتید دانشگاه های استان تهران و البرز روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه از تهران راهی مدینه منوره،شهر پیامبر گرامی اسلام(ص) شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،کاروان حج دانشگاهیان متشکل از 135  نفر از اساتید دانشگاه های استان تهران و البرز روز یکشنبه 28 خرداد ماه از تهران راهی مدینه منوره،شهر پیامبر گرامی اسلام(ص) شدند.

زائرین این کاروان پس از استقرار در هتل،به صورت دسته جمعی راهی حرم مطهر نبوی شدند تا سلام و صلوات اول خود را نثار رحمه للعالمین،حضرت فاطمه زهرا(س) و ائمه بقیع(علیهم السلام) نمایند.عطر اولین صلوات در جوار بارگاه منور رسول الله(ص) با حال و هوای معنوی خاصی همراه بود.مشتاقانی که برای رسیدن به این لحظات 16 سال منتظر بودند اکنون میهمان مدینه ای شدند که میزبان آن مهربان ترین مخلوق خداوند در روی زمین است.

چشم های بارانی زائرین روبروی قبرستان بقیع که آرام و بی صدا اشک می ریختند غربت و مظلومیت هزار و چهارصد سال قبل مدینه را یادآور شد.قرار کاروان برای اولین زیارت قبور ائمه بقیع(ع) به سحرگاه روز دوشنبه 29 خرداد ماه موکول شد،زیارتی که بانوان گروه از آن محروم هستند و سهمشان زیارت از پشت پنجره های بقیع در بین الحرمین است.

این کاروان شش روز را میهمان مدینه منوره اند و پس از آن برای انجام اعمال حج تمتع راهی مکه معظمه خواهند شد.


ارسال نظر