نشست هم اندیشی مسئولین عتبات دانشگاهیان کرمان با حج و زیارت استان پیرامون اعزام دانشگاهیان به عتبات

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ۰۸:۱۷:۳۸

نشست هم اندیشی مسئولین شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان  با مسئولین سازمان حج و زیارت استان کرمان پیرامون اعزام دانشگاهیان استان به عتبات عالیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، این نشست روز یکشنبه 24 دی ماه در محل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

در این جلسه بعد از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، حجت الاسلام والمسلمین علی عارفی؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن بیان اهمیت عمره و عتبات دانشگاهیان، به دقت در انتخاب مدیران و روحانیون برای این قشر فرهیخته اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سازندگی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان کرمان نیز به همکاری هرچه بیشتر سازمان حج و زیارت استان و شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان جهت رفاه حال بیشتر کاروان های عتبات دانشگاهی تاکید کرد.

در این نشست، آقای یوسفی؛ رئیس سازمان حج و زیارت استان کرمان، با بیان این نکته که نگاه به به دانشگاهیان باید متفاوت از کاروان های عادی باشد افزود:باید روحانیون و مدیرانی انتخاب شوند که از جنس دانشجو بوده و متناسب با این قشر فرهیخته باشند؛ همچنین باید نیروسازی کرد و به دنبال نیروهای جوان بود.

ایشان در ادامه به رصد کار مدیران و مسئولین کاروان ها در حین سفر و بعد از آن تاکید کرده و آمادگی همه جانبه خود را برای همکاری با شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان جهت شناسایی و معرفی نیروهای کارآمد و اضافه کردن تعداد کاروان های اعزامی در صورت نیاز اعلام کرد.

ارسال نظر