تکریم از کادر درمان ایام کرونا در حرم امام حسین(ع) با حضور وزیر بهداشت

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۰۷:۵۹:۳۴

مراسم تکریم ۳۰۰ نفر از پزشکان، پرستاران و کادر درمان که در ایام کرونا فداکارانه خدمت کرده‌اند، در حرم امام حسین(ع) برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، گردهمایی عطر فاطمی در حرم امام حسین(ع) با حضور بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این مراسم از ۳۰۰ نفر از پزشکان پرستاران و کادر درمان جمهوری اسلامی ایران در سالن خاتم الانبیا حرم امام حسین(ع) با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، وزیر بهداشت، جمعی از نمایندگان مجلس و سرکنسول محترم کشورمان در کربلا تقدیر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجتی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات خالصانه و فداکارانه کادر درمان در ایام کرونا از ایثار و از جان گذشتگی این عزیزان در آن ایام قدردانی کرد و این زیارت را پاداش دنیوی آن زحمات خالصانه دانست.

بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از زحمات کادر درمان و ایثارگری آنها تقدیر و تشکر کرد و گفت: شما عزیزان از این آزمایش الهی سربلند بیرون آمدید.

در پایان این مراسم با مدیحه‌سرایی و ذکر مصیبت حضرت زهرا(س) توسط علیرضا کافی مداح اهل‌بیت، حاضرین به عزاداری پرداختند و تربت سیدالشهداء(ع) به کادر درمان تقدیم شد.

یادآوری می‌شود، وزیر بهداشت روز سه‌شنبه وارد عراق شد و با وزیر بهداشت عراق دیدار و گفتگو کرد.در این دیدار درباره ارتقای همکاری‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دو کشور تبادل نظر شد.