استقبال واحد خادمان سادات از زائران در روز میلاد حضرت زینب (علیها السلام) با تبریک و توزیع شیرینی

۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۰۸:۴۰:۱۱

واحد خادمان سادات در آستان قدس عباسی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (علیها السلام) با توزیع شیرینی از زائران حرم حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) استقبال کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از الکفیل،واحد خادمان سادات در آستان قدس عباسی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (علیها السلام) با توزیع شیرینی از زائران حرم حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) استقبال کرد.

سید افضل الشامی، مسئول این واحد گفت: بخشی از فعالیتهای خادمان سادات برای گرامیداشت مناسبتهای دینی و میلادهای اهل بیت (علیهم السلام)، استقبال از زائران حرم حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) همراه با تبریک گویی است که از جمله این مناسبتها سالروز میلاد حضرت زینب (علیها السلام) می باشد.

وی ادامه داد: هزاران قطعه شیرینی توزیع شد و این اقدام مورد استقبال بسیار زائران قرار گرفت.

به گفته الشامی، همچنین به منظور نمایاندن اهمیت این مناسبت، تعدادی از کارکنان واحد خادمان سادات در ورودی های آستان قدس عباسی ایستادند تا با تبریک گویی از زائران استقبال کنند.
واحد خادمان سادات همچنین برنامه ها و فعالیتهای بسیاری دارد از جمله مناسبتهایی که به صاحب این بارگاه مطهر، حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) مرتبط می‌شود و آن میلاد قهرمان کربلا حضرت زینب (علیها السلام) است.

ارسال نظر