رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تشریح کرد؛
از ارسال بسته های فرهنگی به دانشگاه ها تا اسکان ۱۵ هزار زائر دانشگاهی در شهرهای نجف و کربلا در اربعین حسینی

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ ۱۳:۳۷:۲۷

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور:ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با هماهنگی و همکاری مواکب و حسینیه ها در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی زمینه اسکان قریب به ۱۵ هزار نفر از دانشگاهیان را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن تشریح فعالیت های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در اربعین سال 1401 گفت:همکاران ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حضور فعال و موثر در جلسات ستاد ملی اربعین دانشگاهیان، در خصوص برنامه ریزی های اعزام و هماهنگی مجموعه های دانشگاهی کشور در ایام اربعین همکاری نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت:ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در اربعین سال جاری با هماهنگی و همکاری مواکب و حسینیه ها در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی زمینه اسکان قریب به 15 هزار نفر از دانشگاهیان را فراهم کرد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص هماهنگی برای ایاب و ذهاب زائرین دانشگاهی نیز گفت: در حوزه حمل و نقل،پیگیری های لازم جهت اعزام دانشگاهیان به صورت زمینی با 203 دستگاه اتوبوس به پایانه های مرزی کشور صورت گرفت.همچنین با هماهنگی با شرکت های عراقی 240 دستگاه اتوبوس، دانشگاهیان را از مرزهای ایران به سمت شهرهای مقدس کشور عراق جابجا نمود.

وی در خصوص فعالیت های فرهنگی ستاد در اربعین افزود:بسته های فرهنگی به دانشگاههای متقاضی ارسال شد تا در اختیار زائرین دانشگاهی قرار بگیرد.همچنین ستاد با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ارائه خدمات فرهنگی به زائران پاکستانی در مرز میرجاوه مشارکت داشت.

ارسال نظر