موفقیت برنامه تبلیغی بخش امور دینی آستان قدس عباسی در اربعین

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۰۷:۲۲:۱۹

بخش امور دینی از موفقیت برنامه تبلیغی ویژه اربعین امام حسین (علیه السلام) خبر داد که به زبان فارسی بود و با مشارکت ۲۰۰ خادم افتخاری اجرا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از الکفیل،بخش امور دینی از موفقیت برنامه تبلیغی ویژه اربعین امام حسین (علیه السلام) خبر داد که به زبان فارسی بود و با مشارکت ۲۰۰ خادم افتخاری اجرا شد.

صلاح الكربلائی، رئیس این بخش گفت: ما برنامه تبلیغی ویژه‌ای را به زبان فارسی از ابتدای صفر آماده کردیم که در نتیجه پیش بینی ها مبنی بر حضور میلیون‌ها زائر ایرانی در اربعین بود.

الکربلایی عنوان داشت: ما پایگاه های تبلیغی را در برخی از اماکن همچون موکب های آستان قدس عباسی، دانشگاه العمید در مسیر نجف، مجتمع العلقمی برای افرادی که از استان بابل وارد می شوند، مجتمع شیخ کلینی در محور بغداد برپا کردیم و منبرهایی را داخل حرم مطهر و اطراف آن برای تبلیغ به زبان‌های عربی و فارسی قرار دادیم که با استقبال گسترده از سوی زائران روبه رو شد.

الکربلایی گفت: بخش امور دینی آستان قدس عباسی میزبان ۲۰۰ خادم افتخاری بود که اکثر آنها از فضلای حوزه علمیه نجف بودند و از جمله فعالیت آنها تبلیغ دستورالعمل های ویژه اربعین صادره از استانداری، ستاد بحران و فرماندهی عملیات اعم از امنیتی، بهداشتی و یا ارشادی بود.

الکربلایی در خصوص خدمات گفت، تلاش های مردمی نقش مهمی در موفقیت مراسم اربعین امسال داشت و امکانات برای زائران ملتهای مختلف جهان که از ابتدای سفر تاکنون کربلا میزبان آنها بود پیش بینی نشده بود.