عرفات و منا آماده میزبانی از حجاج ایرانی می‌شود

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۰۸:۱۱:۳۴

رئیس سازمان حج و زیارت، رئیس ستاد مکه مکرمه، جمعی از دست اندرکاران حج و زیارت کشور و مسؤولان شرکت مطوفین حجاج ایران از چادرها و خیام عرفات و منا بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، دکتر سیدصادق حسینی به همراه دیگر مسوولان دست اندرکار حج، با دکتر ماهر بن ابراهیم ازهر رییس شرکت مطوفین حجاج ایران و دکتر عصام بن ابراهیم ازهر رئیس تیم اجرایی شرکت مطوفین حجاج ایران دیدار و در خصوص خدمات صورت گرفته در مشاعر مقدسه گفت وگو و رایزنی کرده و از چادرها و خیام برپا شده در عرفات و منا بازدید به عمل آوردند.
تغییر در ساختار درون چادرها و خیام، بهبود کیفیت خدمات، رفع مشکل کولرها، رفع مشکل برق در مشاعر، رفع ایرادات و نقایص سالهای قبل برای کاهش دغدغه دست اندرکاران حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران از جمله اقداماتی بود که در این بازدید مشهود بود و طرفین بر رفع مشکلات در مشاعر ویژه در عرفات و منا اشاره و بر افزایش رضایتمندی حجاج تاکید کردند.
در روزهای آینده 39 هزار و 600 حاجی ایرانی در کنار سایر مسلمانان در عرفات و منا حضور می یابند و اعمال عبادی خود را انجام می دهند.

تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر کیفیت مناسب خدمات در مشاعر

پیش از این بازدید، رئیس سازمان حج و زیارت با دکتر ماهر بن ابراهیم ازهر رییس شرکت مطوفین حجاج ایران و دکتر عصام بن ابراهیم ازهر رئیس تیم اجرایی شرکت مطوفین حجاج ایران دیدار و در خصوص خدمات صورت گرفته در مشاعر مقدسه گفت وگو و رایزنی کرد.

مسؤولان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار صمیمانه، بر همکاری دائمی نه تنها در تمتع، بلکه در کل ایام سال برای عمره مفرده تأکید کردند.همچنین مسؤولان شرکت مطوفین توضیحاتی را در خصوص اقدامات ثمربخش امسال در عرفات و منا بیان کردند.
رئیس سازمان حج و زیارت نیز با بیان اینکه در سالهای گذشته در خصوص حج تمتع همکاری های خوبی وجود داشته است، گفت: انتظار داریم این تعامل منتج به رضایتمندی حجاج ایران و بهبود کیفیت خدمات رسانی در عرفات و منا شود.
وی افزود: اجرای دقیق چارچوب های خدماتی که در قبل نوشته شده موجب کاهش دغدغه های ما نسبت به زائران می شود و به نوعی اطمینان قلبی را حاصل می کند.
حسینی تصریح کرد: بدون شک دغدغه ما و شما در راستای افزایش رضایتمندی و کیفیت مناسب خدمات است و رفع این دغدغه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. خوشحالم از اینکه دغدغه های ما و شما مشترک است و با یکدیگر منطبق می باشد که امیدواریم این رویکرد به خیر و صلاح بیشتر زائران بیانجامد.