مسابقه طراحی پوستر ثبت نام عتبات دانشگاهیان

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۱۲:۵۸:۰۶

طراحی پوستر ثبت نام عتبات دانشگاهیان با اهدای هدیه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال به مسابقه گذاشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،طراحی پوستر ثبت نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان با  اهدای هدیه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال به مسابقه گذاشته شد.

عتبات دانشگاهیان به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی در دانشگاه ها و نشانگر ارادت قشر جوان دانشگاهی کشور به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) خصوصا حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)شناخته شده است.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در طول سالیان متمادی تلاش کرده تا زمینه پیوند عمیق دل های مشتاق جوانان دانشگاهی را به آستان مقدس اهل بیت(ع)فراهم نماید، در این راستا برای طراحی پوستر ثبت نام دوره بیست و سوم اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، اقدام به فراخوان عمومی نموده است. 

عناوین پیشنهادی در ارائه طرح های ارسالی:

*الحسین سفینة النجاة/پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة» به درستی که امام حسین علیه السلام، چراغ هدایت و کشتی نجات است.

*کربلا حرم امن/قال ابوعبدالله علیه السلام: ان الله اتخذ کربلا حرما آمنا مبارکا قبل ان یتخذ مکة حرماً.امام صادق (ع) فرمودند: به راستى که خدا کربلا را حرم امن و با برکت قرار داد پیش از آن که مکه را حرم قرار دهد.

*حسین(ع) رحمت واسعه الهی و باب نجات امت (یا رحمة الله الواسعة و یا باب نجاة الأمة - الحسین علیه السلام)

*ما نسل به نسل در پناهت هستیم

*بوی بهشت می وزد از کربلای تو

*و ...

قابل ذکر است محدودیتی در ارائه تعداد آثار وجود نداشته و ضروری است طرح های پیشنهادی در ابعاد پنجاه در هفتاد با تکنیک و شیوه آزاد،طراحی شده و به صورت فایلTIFF CMYK با کیفیت 300Dpi ارسال گردد. 

علاقه مندان می توانند طرح مورد نظر خود را به آدرس الکترونیکیatabat@labbayk.ir ارسال کنند.آثار دریافت شده داوری و طرح برگزیده به عنوان پوستر ثبت نام دوره بیست و سوم منتشر خواهد شد . از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به نفر برتر،هدیه نقدی چهل میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

مهلت ارسال آثار تا پانزدهم تیرماه در نظر گرفته شده است.



ارسال نظر

نظرات کاربران :

  zahra :

سلام. من فایل را در زمان مقرر با ایمیل به صورت png ارسال کردم ولی ابعاد به این صورت نبود هنوز هم وقت هست که با تلگرام با ابعاد و رزولوشن گفته شده ارسال کنم؟

  لبیک : سلام بله ارسال بفرمائید
  عادل سواری :

سلام.ابعاد ۵۰ در ۷۰ رو اینچ باشه؟ ۵۰ در ۷۰ با رزولوشن ۳۰۰ خیلی حجم میبره چطوری ارسالش کنیم؟ یه توضیح مختصری بدید لطفا

  لبیک : سلام اگر موفق به ارسال از طریق ایمیل نشدید طرح خود را در یکی از پیام رسان های سروش ایتا یا تلگرام لبیک ارسال بفرمایید
  باران :

سلام در پوستر مورد نظر فقط متن پیشنهادی و فراخوان ثبت نام عتبات دانشگاهیان ذکر شود؟؟؟

  لبیک : سلام به غیر از عناوین پیشنهادی می توانید طرح مورد نظر خود را هم ارسال کنید
  حسن :

سلام،ابعاد باید ۵۰ در ۷۰ پیکسل باشه؟

  لبیک : سلام بله در ابعاد ذکر شده اثر خود را ارسال کنید