در دیدار رئیس ستاد با معاون عتبات سازمان حج و زیارت،
آسیب شناسی و برنامه ریزی برای اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات بحث و بررسی شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۰۹:۵۷:۲۰

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حجت الاسلام والمسلمین رحمانی،معاون عتبات سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حجت الاسلام والمسلمین رحمانی،معاون عتبات سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور ،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ابتدا، به تشریح فعالیت های صورت گرفته در بیست و دومین دوره اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات پرداخت و از آمادگی ستاد برای اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در آینده نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور با اشاره به برخی مشکلات و کاستی های سفر در دوره گذشته خواستار رفع موانع و فراهم شدن شرایط زیارت آسان برای قشر دانشگاهی کشور شد.

در ادامه،حجت الاسلام والمسلمین رحمانی،معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت:آسیب شناسی و برنامه ریزی برای ارتقای وضعیت خدمات اجرایی به زائران عتبات عالیات انجام شده و درصدد آنیم با رفع مشکلات،زمینه سفر با کیفیت تری را برای مشتاقان زیارت اعتاب مقدسه فراهم آوریم.

در این جلسه،محسن مسلمی،معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز به اقدامات و برنامه ریزی ستاد برای اعزام زائران دانشگاهی در بیست و سومین دوره این سفرها و ارائه تسهیلات ویژه به زائرین دانشگاهی خبر داد.

ارسال نظر