تازه ترین پیگیری ها برای تسهیل و تسریع امور زائران عتبات عالیات

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۱۱:۱۸:۱۰

معاون امور عتبات عالیات و امور مجلس سازمان حج وزیارت با نایب رییس مجلس شورای اسلامی و معاون اجرایی رییس جمهوری دیدار ‌ و در خصوص تسهیل و تسریع امور زائران عتبات عالیات رایزنی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ حجت الاسلام و المسلمین صحبت الله رحمانی به صورت جداگانه با صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهوری و علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص تسهیل و تسریع امور زائران عتبات عالیات رایزنی کرد.
وی ضمن ارائه گزارش کامل در رابطه با اعزام های زائران به عتبات عالیات، موضوع نامه دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت در رابطه با تسهیلات قرض الحسنه ۸ میلیون تومانی برای زائران عتبات عالیات را پیگیری نمود.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت همچنین با اشاره به مصوبه شورای عالی حج وزیارت و نظر آیت الله دکتر رییسی مبنی بر زیارت آسان و ارزان ، موضوعات مربوط به پروازها که عمده هزینه های زائران را در بردارد ، مورد توجه قرار داد و گفت: بنابر اهتمام رییس جمهوری و رییس سازمان حج و زیارت در خصوص رفع دغدغه های متقاضیان سفر عتبات عالیات ، تقاضا داریم که پروازها بانرخ مصوب دراختیار شرکت های زیارتی قرارگیرد.
همچنین در پایان معاون امور عتبات عالیات سازمان حج وزیارت و طرفین بر رفع مشکلات زائران عتبات عالیات و تسهیل و تسریع امور‌ مربوطه در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به متقاضیان تاکید کردند.

ارسال نظر