اجرای پویش های پاکسازی گسترده و مستمر در بین الحرمین

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۰۸:۲۵:۵۰

پرسنل بخش بین الحرمین وابسته به آستان قدس عباسی اجرای پویش های پاکسازی و غبار روبی گسترده در بین الحرمین را بعد از افزایش موج طوفانهای گرد و خاک و تغییرات آب و هوایی آغاز کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از الکفیل،پرسنل بخش بین الحرمین وابسته به آستان قدس عباسی اجرای پویش های پاکسازی و غبار روبی گسترده در بین الحرمین را بعد از افزایش موج طوفانهای گرد و خاک و تغییرات آب و هوایی آغاز کردند.

نافع الموسوی، رئیس بخش مذکور به شبکه الکفیل گفت: پرسنل بخش ما پویش های پاکسازی را در این مدت بعد از طوفان های گرد و خاک در استان کربلای معلی افزایش دادند.

وی ادامه داد: این پویشها علاوه بر اقداماتی است که اکثر پرسنل این بخش انجام می‌دهند و به منظور اجرای آن از نیروهای انسانی و ماشینی کمک گرفتیم. همچنین تیم هایی برای اجرای این پویش ها در شبانه روز اختصاص یافته که بر رفت و آمد زائران تاثیری نمی گذارد.

الموسوی گفت، بخش بین الحرمین با توجه به کثرت طوفانها تجهیزاتی را برای حفظ پاکیزگی این فضا که ورودی و پایگاه اصلی منتهی به حرم مطهر امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس (علیهما السلام) به شمار می رود، تهیه کرده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: ما به چنین پویش هایی که علاوه بر بین الحرمین، فضاهای سبز، سایبان ها و نیز خیابانهای منتهی به آن را در بر می گیرد ادامه می دهیم.

ارسال نظر