سیره پیشوایان(علیهم السلام)/پانزده روز،پانزده برنامه و پانزده برنده

۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۱۰:۰۰:۴۸

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برنامه ویژه این ماه مبارک را با عنوان «سیره پیشوایان(علیهم السلام)»، تولید و منتشر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برنامه ویژه ماه مبارک رمضان را با عنوان «سیره پیشوایان(علیهم السلام)»،نگرشی بر زندگی اجتماعی،سیاسی و فرهنگی امامان معصوم(ع) در پانزده برنامه تولید و در شبکه های اجتماعی لبیک منتشر نمود.

هدف از تولید این برنامه ، آشنایی بیشتر با زندگی و سیره اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه قرآن ناطق، حضرت امیرالمومنین علی(ع) است. همچنین از محتوای برنامه ها، هر روز یک سوال مطرح می شود که برنده هر مسابقه، روز بعد اعلام می گردد.

همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری(س)،این برنامه در شبکه های اجتماعی لبیک منتشر می گردد.علاقمندان محترم می توانند جهت شرکت در مسابقه مذکور، عدد گزینه صحیح را تا پایان روز به کد دستوری رایگان لبیک به شماره #25425*6655*ارسال کرده و از جوایز آن برخوردار شوند .

لازم به ذکر است، به کاربرانی که به تعداد بیشتری از سوالات در طول ماه مبارک پاسخ داده باشند امتیاز داده می شود که در پایان ماه بین کسانی که بالاترین امتیازها را کسب کرده باشند به صورت مجزا قرعه کشی و به برگزیده آن هدیه ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است، سوال این برنامه هر روز ساعت 10:00 صبح در شبکه های اجتماعی لبیک در سروش،ایتا،تلگرام و اینستاگرام منتشر خواهد شد.