رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۳:۴۲:۰۱

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام کاروان‌های دانشگاهیان به عتبات عالیات از روز سه شنبه۳ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در بیست و دومین دوره خبر داد و گفت:عملیات بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، روز سه شنبه 3 اسفندماه 1400 با اعزام دو کاروان از دانشگاهیان استان های تهران و فارس آغاز شد و تا فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: بیش از 63000 نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این دوره متقاضی تشرف به عتبات بودند که از آن میان حدود 80 کاروان دانشگاهی به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: 40 کاروان از دانشگاهیان کشور هم به صورت زمینی ثبت نام کرده بودند که به دلیل مسدود بودن مرزها فعلا امکان نهایی کردن ثبت نام ندارند و اعزام این دسته از زائرین منوط به بازگشایی مرزهای زمینی خواهد بود.

وی افزود:نماینده ستاد در کاظمین و کربلای معلی وارد کشور عراق شدند و هتل های محل استقرار دانشگاهیان آماده میزبانی از زائرین دانشگاهی است.