در دیدار رئیس ستاد با رئیس سازمان حج صورت گرفت،
بررسی راهکارهای جدید در اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ۱۶:۴۳:۱۸

 حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور رئیس و محسن مسلمی،معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با جناب آقای رشیدیان ریاست سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،عصر روز چهارشنبه حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور رئیس و محسن مسلمی،معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با جناب آقای رشیدیان ریاست محترم سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه،جناب آقای رشیدیان،رئیس محترم سازمان حج و زیارت با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، مسئولیت خطیر و نقش آفرینی دانشجویان در عرصه های مختلف اجتماع را یادآور شده و با اشاره به اهمیت سفرهای زیارتی در تقویت باورهای دینی و اعتقادی نسل جوان به تبیین فعالیت های صورت گرفته در خصوص فرایند اعزام زائران به عتبات عالیات و سوریه پرداختند.

در ادامه،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،با تشکر از همکاری و حمایت بخش های مختلف سازمان حج و زیارت از برنامه های اجرایی ستاد در اعزام زائران به عتبات عالیات ، با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در خصوص تسهیل اعزام زائران دانشگاهی به عتبات، به راهبردها و سیاست های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در بهره گیری از ظرفیت حداکثری سفرهای زیارتی در ارتقاء معنویت دانشگاه ها اشاره کرد.

وی با اعلام آمادگی ستاد برای از سرگیری اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات و سوریه خواستار ادامه همکاری ها در این خصوص شد.

سپس جناب آقای مسلمی،معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گزارش مبسوطی از روند فعالیت های اجرایی صورت گرفته در خصوص تدوین بسته های متنوع اعزام بر استفاده حداکثری از ظرفیت مجموعه های مختلف برای کاهش هزینه های سفر اشاره کرده و اقدامات و پیگیری های انجام گرفته در خصوص افزایش سقف تسهیلات بانکی و ارائه خدمات مطلوب به زائران دانشگاهی را تبیین نمود.

در ادامه جلسه،جناب آقای رشیدیان با تقدیر از زحمات مجموعه همکاران ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان طی سالهای گذشته در اهتمام به اعزام دانشگاهیان به سفرهای زیارتی، بر آمادگی این سازمان در جهت حمایت و کمک به اعزام دانشگاهیان تاکید کرد.

لازم به ذکر است در جلسات جداگانه ای که با حضور رئیس و معاون ستاد با آقای آزاد، معاونت سازمان حج و زیارت و آقای محمدی، مدیرکل عتبات برگزار شد، در خصوص همکاری های فی مابین تبادل نظر گردید.

گفتنی است آخرین اخبار مربوط به ثبت نام و اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از سایت لبیک به اطلاع علاقمندان محترم خواهد رسید.