سومین دوره مسابقه حکمت های نهج البلاغه در شبکه های اجتماعی لبیک برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ۰۸:۳۶:۱۶

به منظور آشنایی بیشتر قشر دانشگاهی کشور با مضامین بلند نهج البلاغه،سومین دوره این مسابقات در شبکه های اجتماعی لبیک برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، سومین دوره مسابقات نهج البلاغه با محوریت «حکمت ها» در شبکه های اجتماعی لبیک برگزار می شود.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (علیه السلام) در سال 99 و در راستای اهداف فرهنگی و مذهبی این مجموعه و به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان دانشگاهی با کتاب شریف «نهج البلاغه» اقدام به راه اندازی بخش محتوایی شبکه های اجتماعی لبیک با موضوع «همگام با حکمت های نهج البلاغه» نمود.

بر اساس این گزارش،هر هفته یکی از حکمت های امیرالمومنین علی(ع) در کانال های لبیک در سروش،ایتا و تلگرام منتشر شده و بعد از انتشار هر چهل حکمت،از محتوای آن مسابقه برگزار می گردد.سومین مسابقه حکمت های نهج البلاغه نیز به شرح زیر از محتوای حکمت های شماره هشتاد تا صد و بیست آن طراحی و به قید قرعه هدایایی به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت.

1/ امیرالمومنین علی(ع) فرمودند:کسی که از گفتن نمی دانم روی گردان است...

الف/ به هلاکت و نابودی می رسد

ب/ ضرر می بیند

ج/به توفیق می رسد

د/ عاقبت نیک ندارد

2/ طبق فرموده امام علی(ع) شرط تحقق اوامر الهی چیست؟

الف/ در اجرای حق مدارا نکند

ب/ به روش اهل باطل عمل نکند

ج/ به دستورات قرآن عمل کند

د/ الف و ب

3/از منظر امیرالمومنین (ع) خیر چیست؟

الف/ مال و فرزندت بسیار شود

ب/ دانش تو فراوان باشد

ج / عمل به واجبات الهی

د/ ترک محرمات

گفتنی است،علاقمندان می توانند با ارسال گزینه های صحیح به همراه نام و شماره تماس خود، به اکانت لبیک در شبکه های اجتماعی تلگرام،سروش و ایتا از روز دوشنبه 17 لغایت 23 آبان ماه مصادف با میلاد امام حسن عسکری(ع) در این مسابقه شرکت کنند.

در شبکه های اجتماعی لبیک همراهمان باشید



ارسال نظر