رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
آغاز به کار پویش عمود ۱۴۵۲ در سایت لبیک

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۲:۲۳:۵۲

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور:این پویش با هدف سمت و سو دادن به تولیدات پژوهشی،ادبی و هنری اربعین و هم افزایی با مخاطبان به خصوص قشر دانشگاهی کشور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برگزاری پویش« عمود 1452»ویژه اربعین حسینی خبر داد و گفت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع اربعین حسینی و اشتیاق علاقمندان برای این سفر و محرومیت آنها به دلیل شرایط موجود کرونایی، بر آن شدیم این پویش را در آستانه اربعین حسینی و با هدف سمت‌ و سو دادن به تولیدات پژوهشی،ادبی و هنری اربعین و هم‌افزایی با مخاطبان مشتاق به خصوص قشر دانشگاهی کشور برگزار نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور با اشاره به بخش های مختلف این پویش اظهار داشت: این پویش در۵ بخش کتابخوانی، ادبی، مقاله نویسی،ایده های اربعینی و رسانه، که هرکدام تعدادی زیر بخش‌ دارند با موضوعات خاطره اربعین،نگاه نو به اربعین، نقش دانشگاه در تبیین فرهنگ اربعین و چالش های فرهنگی اربعین برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: جوایز این پویش ده هدیه نقدی پنج میلیون ریالی و هدایای فرهنگی بوده و مهلت ارسال آثار تا پایان ماه صفر و نحوه ارسال از طریق سامانه پویش به نشانیpouyesh.labbayk.ir است.

وی افزود:از دیگر بخش های این پویش قرائت سوره یاسین و ختم صلوات و هدیه آن به روح مطهر سیدالشهدا(علیه السلام) و دیگر شهدای کربلاست.علاقمندان می توانند برای همراهی در این بخش، در سامانه پویش گزینه مربوط را انتخاب و در این حرکت معنوی مشارکت داشته باشند.