دیدار مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با رئیس ستاد

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۱۱:۵۷:۵۵

دکتر مرتضی فاضلی، مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،دکتر مرتضی فاضلی، مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور، ضمن خرسندی از این دیدار،گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی-مذهبی انجام گرفته در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی لبیک ارائه داد و گفت:با شیوع بیماری کرونا و تعلیق سفرهای زیارتی،بر آن شدیم تا با حضور موثر و فعال در فضای مجازی و تولید محتوای فرهنگی و مذهبی ارتباط معنوی خود را با قشر دانشگاهی کشور حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور در آستانه اربعین حسینی گفت: حضور ستاد در فضای مجازی در زمان کرونا و تعلیق سفرهای زیارتی به قوت ادامه دارد و در حال برنامه ریزی برای اجرای پویش جدید و ارائه آن به مخاطبین در آستانه اربعین حسینی هستیم.

دکتر فاضلی، رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان هم اظهار کرد: در طول سالیان گذشته سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان در نهاد مشغول فعالیت بوده است که تا کنون بیش از۲ میلیون و۳۰۰ هزار نفر از دانشجویان و نخبگان و جمعی از مردم در آن حضور داشته اند. همچینن بیش از۲۴۰ درس آموزشی در زمینه دروس معارف تدریس شده است که نشان از عزم جدی نهاد برای توجه به حوزه آموزشی است.

رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان گفت:ما شاهد یک بحران اجتماعی به نام کرونا هستیم و نیاز هست در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دارای یک هم افزایی باشیم.

گفتنی است،حاضرین در این جلسه نقطه نظرات، راهکارها و پیشنهادات خود را نیز ارائه و در خصوص تبادل اطلاعات و برنامه های آموزشی-فرهنگی بین دو مجموعه برنامه ریزی نمودند.