اعلام آمادگی آستان مقدس حسینی برای برگزاری مراسم اربعین

۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۰۷:۵۷:۵۵

گروه رسانه در آستان مقدس امام حسین(ع) از تدوین برنامه و طرح هایی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج ، گروه رسانه در آستان مقدس امام حسین(ع) در چارچوب آمادگی مدیریت آستان حسینی برای برگزاری اربعین امسال اعلام کرد: برنامه ها و طرح هایی برای برگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) تدوین شده است.

«عقیل الشریفی» رئیس گروه رسانه آستان حسینی گفت: برپایی مراسم میلیونی اربعین در استان کربلای معلی یکی از وظایف این گروه است. به طوری که با رسانه های خارجی که از خارج از عراق با زبان های مختلف به کربلا آمدند، ارتباط برقرار کند تا پیام این مراسم و مبانی انقلاب حسینی منتقل شود.

الشریفی افزود: این گروه همچنین کمپین خواندن را با نصب پوسترهایی در ورودی شهر کربلا و ورودی های صحن حسینی به راه خواهند انداخت. در این پوسترها احادیثی نوشته شده است که بر فضیلت زیارت امام حسین(ع)و جنبه اخلاقی برای انسان سازی تمرکز دارد.

وی ادامه داد: مسابقات و فعالیت های فرهنگی بین زایران امام حسین(ع) برگزار می شود. این مسابقه به مسئله امام حسین (ع) و اهداف انقلاب حسینی توجه خواهد داشت.

رئیس گروه رسانه آستان حسینی گفت: بخش رسانه از داوطلبان رسانه ای در سراسر استان های عراق برای تقویت کار رسانه ای استقبال می کند و به آنها در تقویت شخصیت رسانه ای شان کمک می کند تا در ایجاد افکار عمومی و رساندن پیام سید شهدا به بیشترین تعداد مشارکت کنند.

ارسال نظر