حجت الاسلام والمسلمین رستمی طی پیامی؛
حضور ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رای و انتخاب آیت الله رئیسی را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۱:۰۲:۱۲

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: پیروز این انتخابات در مرحله اول ملت رشید و امت و امام آن بود و همه کسانی که در این حماسه نقش آفرینی کردند از جمله کاندیداها و رای دهندگان به آنها، نقش داشتند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی با آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: حماسه حضور ملت قهرمان و تمدن ساز ایران در انتخابات ریاست جمهوری، از ایام الله تحقق وعده یاری و نصرت خداوند در عصر حاضر بود. این پیروزی عظیم را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، ملت سربلند ایران، به ویژه جوانان مومن انقلابی و تمامی دانشگاهیان فرهیخته تبریک می گویم.

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحمْد للّه الّذى یؤْمن الْخائفین، وینجّى الصّالحین، ویرْفع الْمسْتضْعفین، ویضع الْمسْتکْبرین

خداوند متعال را شاکریم که هرآن نعمتی از پرتو احسان خویش بر این ملت ارزانی می‌دارد، مستضعفان را برتری می‌بخشد و مستکبران را خوار می‌گرداند و این خود آیه‌ای از نشانه‌های لطف و رحمت بی انتهای اوست.

حماسه حضور ملت قهرمان و تمدن ساز ایران در انتخابات ریاست جمهوری، از ایام الله تحقق وعده یاری و نصرت خداوند در عصر حاضر بود. این پیروزی عظیم را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، ملت سربلند ایران، به ویژه جوانان مومن انقلابی و تمامی دانشگاهیان فرهیخته تبریک می‌گویم.

ده ها سال کینه توزی و سالها فشار حداکثری و ماه‌ها بمباران تبلیغاتی نظام سلطه و مرتجعان منطقه‌ای و نوکران روسیاه ضد انقلاب با حضور ملت رشید و سرافراز نقش برآب شد و اعتماد و ارتباط قلبی رهبری و ملت، بار دیگر به نمایش جهانی گذاشته شد. در این فرصت مهم ضمن سپاسگذاری از خداوند منان بر این نعمت بزرگ، توجه به این نکات ضروریست:

پیروز این انتخابات اولا ملت رشید و امت و امام آن بود. همه کسانی که در این حماسه نقش آفرینی کردند از جمله کاندیداهای محترم و رای دهندگان به آنها، در این حماسه نقش داشتند. پایان رقابت در نظام مردم سالاری دینی با شکست هیچ فرد یا گروهی همراه نیست.

جامعه دانشگاهی در این عرصه، برگ زرینی از پیشگامی و جلوداری را به نمایش گذاشت. دعوت بیست هزار نفری اساتید در لبیک گویی به مطالبه مشارکت عمومی رهبر معظم انقلاب و فعالیت‌های متعدد تشکل‌ها و مجموعه‌های استادی و دانشجویی در فضاهای مجازی و رسانه‌ای علیرغم تعطیلی دانشگاه‌ها دیدنی بود.

اعتماد بالا و افتخارآفرین میلیون‌ها ایرانی به رئیس جمهور منتخب، مسئولیت عظیم و فرصت بزرگی را برای عملیاتی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق تحول جهش آفرین در حکمرانی، دیوانسالاری و ... فراهم می آورد.

قطعاً همراهی جامعه دانشگاهی با دولت منتخب ملت و اعتماد متقابل رئیس جمهور منتخب به جوانان مومن و تحول آفرین نقش عمده‌ای در تحقق امید ملت شریف ایران و سربلندی ایران اسلامی خواهد داشت.

توفیق رئیس جمهور منتخب ملت و همکاران ایشان را در خدمت به محرومان و مستضعفان و اعتلای نظام اسلامی و تحقق دولت کریمه از خداوند متعال خواستارم.

مصطفی رستمی

ارسال نظر