ادامه روند احداث مقام تل زینبیه و تکمیل پروژه صحن العقیله حضرت زینب (سلام الله علیها)

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۱:۵۵:۵۹

مسئول بخش پروژه های فنی و مهندسی آستان قدس حسینی از ادامه روند تكميل پروژه صحن العقیله  خبر داد و گفت: کار سازه بندی بتنی مقام تل زینبیه قبل از عاشورای سال آینده به پایان خواهد رسید.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از عتبه حسینی ،مسئول بخش پروژه های فنی و مهندسی آستان قدس حسینی از ادامه روند تكميل پروژه صحن العقیله حضرت زینب (علیها السلام) خبر داد و اظهار داشت که کار سازه بندی بتنی مقام تل زینبیه قبل از عاشورای سال آینده به پایان خواهد رسید.
حسین رضا مهدی مسئول بخش پروژه های فنی و مهندسی در این باره اظهار داشت: پرسنل این بخش تلاشهای دوچندانی را برای تکمیل سازه بتنی پروژه به کار گرفته اند. اجرای پروژه صحن العقیله حضرت زینب (علیها السلام) از پروژه های بزرگ و مهمی است که در کاهش ازدحام در زیارتهای میلیونی سهم بسزایی خواهد داشت.
وی افزود: صحن العقیله حضرت زینب (سلام الله علیها) شامل موزه، مهمانسرا، کتابخانه، اماکن عبادی و مقام تل زینبیه خواهد بود.
لازم به ذکر است که مساحت پروژه صحن العقیله صد و پنجاه هزار متر مربع خواهد بود که در جنوب غربی صحن مطهر حضرت سید الشهداء (علیه السّلام) در حال احداث است.

ارسال نظر