به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، همزمان با فرا رسیدن ماه ذی القعده و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر؛هفدهمین برگزیده طرح «همیار لبیک» یک قطعه نگین انگشتری حرم مطهر امام حسین(ع) را به خود اختصاص داد.

طرح «همیار لبیک» همزمان با ایام خجسته میلاد با سعادت پیامبر رحمت،حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در سال 98، در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقمندان سایت لبیک،کلید خورد.

در این طرح، علاقمندان محتوای ادبی،مناسبتی،عکس نوشته،تفسیر موضوعی قرآن کریم،مهدویت شناسی،اخلاق اسلامی،سبک زندگی اسلامی و معرفت در زیارت را به عنوان «همیار لبیک»برای ستاد ارسال نمودند که از بین آثار دریافت شده،خانم« فاطمه مقصودی» هفدهمین برنده این طرح در ماه خرداد با موضوع مناسبتی و ادبی شناخته شد.

خانم فاطمه مقصودی ،از فعالین طرح «همیار لبیک» است که آثار خود را در مناسبت های مختلف مذهبی برای لبیک ارسال می نماید:

‏من احساس عشق را

تجربه نکرده‌ام . . .

اما گاهی حسرت آن دستی را می‌خورم

که حسین"ع"

بر صورت حُرّ و جُون کشید . . .

*

اميرالمومنين عليه السلام خطاب به خاك كربلا فرمود: چه خوش‌بويى اى خاك! در روز قيامت قومى از تو به پا خيزند كه بدون حساب و بى‌درنگ به بهشت روند.

*

‌آن‌هایی که دل‌شان می‌خواهد اهل نجات باشند، غفلت نکنند از توسل به حضرت زهرا(س)! اصل نجات از هر راهی برسد، مرکز جوهره‌اش وجود مقدس حضرت زهرا(س) می‌باشد...

*

‌شهر ری با ناله ی عُشّاق مولا آشناست

جای جایش مرکز دارالشّفای اولیاست

در حریم قدسی عبدالکریمم این دلم

زائر ذرّیه ی پاک امام مجتبی ست

هر شب جمعه میان مرقد عبدالعظیم

این دل من میهمان روضه ی خون خداست

زائر قبر تو آقا نینوایی می شود

خادم کوی تو مولا، خادم کربُبلاست

*شما نیز با شرکت در طرح همیار لبیک از برندگان نگین انگشتری حرم مطهر سیدالشهدا(ع) باشید.

ارسال نظر