برگزیده ویژه برنامه قرآنی بر ساحل آرامش معرفی شد/ارسال هدایا به سی برنده این برنامه

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۲:۰۹:۰۶

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان هدایای برنامه قرآنی« بر ساحل آرامش» را به آدرس برگزیدگان این برنامه ارسال و نفر برتر این برنامه را اعلام نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ماه مبارک رمضان، برنامه های ویژه این ماه مبارک را با عنوان« بر ساحل آرامش» تفسیر موضوعی قرآن کریم و سیره پیشوایان(علیهم السلام)،نگرشی بر زندگی اجتماعی،سیاسی و فرهنگی امامان معصوم(ع) تولید و در شبکه های اجتماعی لبیک منتشر نمود.

برنامه «بر ساحل آرامش» با موضوع تفسیر موضوعی قرآن کریم در سی روز ماه مبارک رمضان در سی برنامه در قالب برنامه های کوتاه تهیه و روزانه از شبکه های اجتماعی لبیک منتشر شد که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه گردید.همچنین از محتوای برنامه ها، هر روز یک سوال مطرح و بیش از 6500 نفر در این مسابقات شرکت کردند که از میان آنها سی برگزیده معرفی و هدایای ارزنده ای به آدرس پستی آنها ارسال شد.

لازم به ذکر است، از بین کسانی که به تعداد بیشتری از سوالات در طول ماه مبارک پاسخ دادند به صورت مجزا قرعه کشی و سرکار خانم سمیه آسیابی از استان آذربایجان شرقی، برگزیده ویژه برنامه «بر ساحل آرامش» شد.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به پاس همراهی خانم آسیابی در طول ماه مبارک رمضان و پاسخ صحیح به تمامی سوالات این برنامه،یک انگشتری که نگین آن مزین به سنگ حرم حضرت سیدالشهدا(ع) است را به ایشان هدیه می کند.