ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان،
بر ساحل آرامش و سیره پیشوایان(علیهم السلام)/سی روز،سی برنامه و سی برنده

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۰۸:۴۸:۴۰

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نظر دارد برنامه های ویژه این ماه مبارک را با عنوان« بر ساحل آرامش» و سیره پیشوایان(علیهم السلام)، تولید و منتشر نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نظر دارد برنامه های ویژه این ماه مبارک را با عنوان« بر ساحل آرامش» تفسیر موضوعی قرآن کریم و سیره پیشوایان(علیهم السلام)،نگرشی بر زندگی اجتماعی،سیاسی و فرهنگی امامان معصوم(ع) تولید و در شبکه های اجتماعی لبیک منتشر نماید.

برنامه« سیره پیشوایان(علیهم السلام)»،نگرشی بر زندگی اجتماعی،سیاسی و فرهنگی امامان معصوم(ع) است که در سی برنامه تولید و منتشر خواهد شد.برنامه «بر ساحل آرامش» نیز با موضوع تفسیر موضوعی قرآن کریم در سی روز ماه مبارک رمضان در سی برنامه به موضوعات مختلفی همچون:پاکسازی وجود،گفتگو با خالق،از خدا چه بخواهیم؟،دشمن قسم خورده انسان و ...می پردازد.

هدف از تولید این برنامه ها، آشنایی بیشتر با زندگی، سیره اهل بیت(علیهم السلام)، قرآن کریم، موضوعات و مفاهیم آیات آن است که در قالب برنامه های کوتاه تهیه و روزانه از شبکه های اجتماعی لبیک پخش خواهد شد.همچنین از محتوای برنامه ها، هر روز یک سوال مطرح می شود که برنده هر مسابقه، روز بعد اعلام می گردد.

علاقمندان محترم می توانند جهت شرکت در مسابقه مذکور، عدد گزینه صحیح را تا پایان روز به کد دستوری رایگان لبیک به شماره #25425*6655*ارسال کرده و از جوایز ارزنده برخوردار شوند .

لازم به ذکر است، به کاربرانی که به تعداد بیشتری از سوالات در طول ماه مبارک پاسخ داده باشند امتیاز داده می شود که در پایان ماه بین کسانی که بالاترین امتیازها را کسب کرده باشند به صورت مجزا قرعه کشی و به برگزیده آن هدیه ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است، این برنامه هر روز از ساعت 10:00 صبح به صورت رایگان از سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir پخش خواهد شد.

ارسال نظر