تشدید اقدامات پیشگیرانه آستان قدس عباسی برای جلوگیری از شیوع کرونا

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۰۹:۱۷:۱۷

آستان قدس عباسی همزمان با افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه خود را برای جلوگیری از شیوع این ویروس افزایش داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از الکفیل، آستان قدس عباسی همزمان با افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه خود را برای جلوگیری از شیوع این ویروس افزایش داد.

اسامه عبد الحسن، مسئول واحد امور پزشکی آستان قدس عباسی در گفتگو با شبکه الکفیل گفت: طرح آستان برای مبارزه با کرونا ویروس از زمان شیوع آن ادامه داشته و با افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان و بنا به دستور تولیت آستان کمیته ای تشکیل شده است که فعالیت آن متناسب با شرایط فعلی و دستورات ستاد بحران ادامه دارد.

عبدالحسن عنوان داشت، کلیه تدابیر پیشگیرانه در داخل صحن مطهر حضرت ابوالفضل العباس (عليه السلام) و مهیا سازی ساختمان الحیات ویژه درمان مبتلایان به کرونا انجام شده است. همچنین تیم متخصصی برای مداوا و درمان زائران یا پرسنل آستان فعالیت می کنند و آنها را در وهله اول با خودروهای امداد ویژه به مرکز پزشکی ام البنين (عليها السلام) منتقل می کنند.

وی تصریح کرد: ما از مدت زمانی نه چندان کوتاه، معاینه پرسنل و زائران را با هماهنگی اداره بهداشت کربلای معلی آغاز کرده ایم. اقدامات پیشگیرانه دیگری همچون ضدعفونی و پاکسازی طبق برنامه زمانی انجام شده و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی نیز مورد توجه قرار دارد.

ارسال نظر